لرستان/

برگزاري پنج كرسی آزاداندیشی با موضوع روز و جنگ نرم در خرم آباد

مسوول برگزاری كرسی های آزاداندیشی بسیج دانشجویی لرستان از برگزاری پنج جلسه كرسی آزاد اندیشی با موضوع های روز و جنگ نرم به همت سازمان بسیج دانشجویی استان در قالب نمایشگاه 'عاشقان ولایت' در خرم آباد خبر داد.

'فریدون دارابی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان افزود: این كرسی ‌های آزاد‌اندیشی از دوم تا ششم مهرماه سال جاری به همت بسیج دانشجویی لرستان در حال برگزاری است.

وی موضوعاتی كه برای كرسی ها در نظر گرفته شده را شامل شیطان پرستی، بت پرستی نوین، رسانه خوب، رسانه بد، از پوشش خود چگونه دفاع كنیم، آزادی بیان، حقوق بشر و بیداری اسلامی عنوان كرد و اظهار داشت: با توجه به محتوای غرفه بسیج دانشجویی این موضوعات انتخاب شده است.

دارابي تصریح كرد: این كرسی های از ساعت 19 تا 23 شب با داوری صاحبنظران كشوری و استانی در محل برپایی نمایشگاه عاشقان ولایت غرفه بسیج دانشجویی برگزار می شود.

مسوول برگزاری كرسی های آزاداندیشی بسیج دانشجویی لرستان افزود: غرفه سازمان بسیج دانشجویی لرستان در نمایشگاه عاشقان ولایت در بخش های جنگ نرم شامل شیطان پرستی و فرق نوظهور، اعتیاد و رسانه، بخش شهدای دانشجو، بخش بیداری اسلامی و بخش ولایت و مهدویت تشكیل شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.