ادعای داود فنایی:

پرسپولیسی ها بی تعهد ترین بازیکنان لیگ هستند

فنايي در خصوص ارزیابی اش از باخت این تیم مقابل سپاهان گفت: پرسپولیسي ها بعد از دریافت دو گل تلاش برای جبران گل های خورده انجام ندادند آنها بی تعصب ترین و بی غیرت ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هستند.

داود فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: رویانیان باید نیمی از بازیکنان پرسپولیس را اخراج کند و به جای آنها بازیکنان جوان تیم امید را بیاورد تا حداقل با جوان ها بازی را واگذار کنند.

وي اظهار داشت: مسئولان پرسپولیس باید به  تیم شوک بدهند زیرا که اگر این وضعیت و شرایط نامناسب ادامه پیدا کند به طور حتم پرسپولیس به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.

وی درباره حضور گل محمدی در پرسپولیس گفت: حضور گل محمدی هم فایده ای برای پرسپولیس نخواهد داشت رویانیان به جای آوردن مربی برای این تیم باید مانوئل ژوزه را اخراج کند.

فنایی تصریح کرد: پرسپولیس در وهله اول ضعف بدنی و تاکتیکی دارد و بعد از آن بازیکنان از لحاظ روحی و روانی مشکل دارند که باید مسئولان فکر اساسی برای برطرف کردن این مشکل بکنند.

وی در خصوص عدم حضور علی کریمی و کریم انصاری فر در ترکیب تیم پرسپولیس گفت: این دو بازیکن هم در بازی با سپاهان هم حضور داشتند باز تیم پرسپولیس می باخت و فرقی به حال سرخپوشان نمی کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس با این مربی و بازیکنان آینده درخشانی ندارد و باید مسئولان چاره ای برای خارج کردن ای تیم از بحران بیاندیشند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان به رده پانزدهم نزول کرد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار