سرگذشت پژوهی شهيدان توسط دانش آموزان تهرانی

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سرگذشت پژوهی شهیدان توسط دانش آموزان تهرانی امسال از برنامه های آموزش و پرورش شهر تهران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران یزدیخواه مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم یادواره حماسه سازان جاوید 8 سال دفاع مقدس به شام مهر پایداری که هم اکنون در تالار اندیشه حوزه هنری در حال برگزاری است،فرهنگ ایثار و شهادت را بزرگترین دستیابی برای انتقال ارزشها دانست.
وی ضمن اشاره به معاف شدن بزرگترین رویداد علمی کشور و آغاز مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه کرامت افزود: با فرهنگ ایثار و شهادت می توانیم جامعه خود را بیمه کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: در سایه ی همکاری با  سازمان های دیگر و با هدف ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت امسال 160 یادواره شهدا و جشنواره به یاد 170 فرمانده گریان در شهر تهران برگزار می شود.
وی سرگذشت پژوهی شهیدان توسط دانش آموزان را از برنامه های امسال آموزش و پرورش شهر تهران اعلام و خاطر نشان کرد: 3 هزار و 984 شهید دانش آموز و 228 شهید فرهنگی متعلق به شهر تهران است که تعدادی از مدارس به نام آنان نامگذاری شده است./ل
برچسب ها: یادواره ، کرامت ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار