قم/

سقوط به رده هفتم در بازی خداحافظی گل محمدی

صبای قم در دیداری از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سومین باخت خود را در این فصل پذیرا شد و با سرمربی مستعفی خود خداحافظی کرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، تیم فوتبال صبای قم در نهمین هفته از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان نفت تهران بود که در پایان با یک گل مغلوب شد.

در این دیدار که عصر روز یکشنبه دوم مهر ماه در ورزشگاه تختی تهران به قضاوت محسن ترکی به انجام رسید، تیم نفت با گل دقیقه 79‌ هادی شکوری به برتری رسید و بدین ترتیب نفت با 18 امتیاز صدرنشین شد و صبا با 14 امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

صبای قم در حالی دیدار هفته نهم رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با شکست پشت سر گذاشت که پیش از این در چهار بازی رو در رو با نفت تهران، با این تیم به تساوی رسیده بود و هیچ یک از دو تیم موفق به شکست دیگری نشده بودند.

فوتبالیست‌های صبای قم که فصل قبل در 34 هفته متوالی یکی از اضلاع مربع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بودند، با شکست برابر نفت تهران در هفته نهم لیگ دوازدهم، هم اکنون با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارند.

این تیم که تا قبل از هفته نهم در بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی قرار داشت، جایگاه خود را در جمع مدعیان قهرمانی از دست داد و با نزولی سه پله‌ای بعد از باخت به نفت تهران در پنجمین بازی خارج از خانه خود به مکان هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور سقوط کرد.

در حالی که دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور هفته‌های میانی نیم فصل نخست خود را سپری کرد و طی آن 18 تیم حاضر در لیگ برتر در 9 مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند، صبای قم در دیداری خارج از خانه به تیم فوتبال نفت تهران باخت تا یکی از تیم‌های ناکام این هفته لقب بگیرد.

در نهمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های صبای قم و نفت تهران در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به میزبانی نفتی‌ها در ورزشگاه تختی تهران برابر یکدیگر قرار گرفتند که در این دیدار نفتی‌ها توقف در بازی قبل برابر پرسپولیس تهران را بر سر صبای قم تلافی کرده و با یک گل تیم فوتبال صبای قم را مغلوب کردند.

این باخت در حالی برای صبای قم رقم خورد که تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با 14 امتیاز حاصل از چهار پیروزی، دو تساوی و سه باخت در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس قرار دارد./ج1

برچسب ها: سقوط ، خداحافظ ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.