اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علم‌آموزي آگاهانه تنها راه رسيدن به دانشگاه اسلامي است

دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت گفت: تشکل‌هاي سياسي دانشگاه‌ها بايد حداکثر تلاش خود را در آگاه‌سازي دانشجويان نسبت به مسائل روز انجام دهند تا شاهد رشد همه جانبه فضاي دانشگاه بوده و از اين طريق دانشگاه اسلامي را به معناي واقعي آن بسازيم.

مهدي اميريان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به مناسبت  بازگشايي دانشگاه‌ها و نقش جنبش‌دانشجويي نسبت به پرورش نگاه سياسي دانشجويان جديدالورود، گفت: بدون ترديد زماني دانشگاهي در شأن انقلاب اسلامي خواهيم داشت که دانشجوي ما علي‌رغم کسب صلاحيت‌هاي علمي، دغدغه‌مند براي رشد ارزش‌هاي انقلابي و اجتماعي باشد.

دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت نفس حضور دانشجو در دانشگاه را کسب علم خواند و افزود: بدون ترديد در جهان امروز کسب علم و دستيابي به علوم برتر يکي از راه‌هاي موفقيت است، بنابراين ارتقاي سطح آموزش به منظور پيشرفت و توسعه کشور يکي از اموري است هم دانشجويان و هم مسئولان بايد اهتمام ويژه‌اي نسبت به آن داشته باشند.

وي دستيابي به ابزارهاي تکنولوژي را به عنوان يکي از راه‌هاي ترويج فرهنگ انقلاب اسلامي در دنيا دانست و اشاره کرد: وظيفه تشکل‌هاي دانشجويي آن است که براي دستيابي به ابزارهاي نشر انقلاب اسلامي تلاش کنند.

اميريان با بيان اينکه نقش جنبش دانشجويي در جهت افزايش قدرت تحليل سياسي دانشجويان و جريان شناسي سياسي بسيار پررنگ است، خاطرنشان کرد: تشکل‌هاي سياسي دانشگاه‌ها بايد حداکثر تلاش خود را در آگاه‌سازي دانشجويان نسبت به مسائل روز انجام دهند تا شاهد رشد چند بعدي و همه جانبه فضاي دانشگاه بوده و از اين طريق دانشگاه اسلامي را به معناي واقعي آن بسازيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: امیریان ، دانشجو ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار