گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران از نيويورک/3

منافقين تجمع کننده در مقابل محل اقامت هيات ايراني: روزي 15 دلار مي گيريم به ايران فحش بدهيم + فيلم

تجمع تعداد انگشت‌شماري از اعضاي گروهك تروريستي منافقين مقابل محل اقامت رئيس‌جمهور در نيويورک از نکات حاشيه‌اي حضور هيئت ايراني در مقر مجمع عمومي سازمان ملل است.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به نيويورک تجمع تعداد انگشت شماري از اعضاي گروهك تروريستي منافقين مقابل محل اقامت رئيس‌جمهور در نيويورک از نکات حاشيه‌اي حضور هيئت ايراني در مقر مجمع عمومي سازمان ملل است.

امسال هم با استقرار رئيس‌جمهور و هيئت همراه وي در هتل تعيين‌شده در نيويورک، گروهي که بازماندگانش از عراق اخراج و براي اقامت در کشورهاي ديگر سرگردان شده‌اند با پرداخت پول به شرکت‌هاي تبليغاتي خواستار حمل پلاکاردهايي با مضمون توهين به رئيس‌جمهور كشورمان شده‌اند.

گفتني است دو تن از افرادي که براي توهين به رئيس جمهور كشورمان پول دريافت كرده‌بودند در مصاحبه‌اي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران به اين كار اعتراف كرده و گفتند: ما يک کمپاني تبليغاتي هستيم و براي هر شخص و يا نهادي تبليغ مي‌کنيم حتي اگر اين تبليغ با عقيده شخصي ما مغايرت داشته باشد ما روزي 15 دلار مي گيريم تا عليه ايران فحش بدهيم.

نکته جالب اين است که اين صحبت‌ها وضعيت فعلي و آينده جوانان آمريکايي را نمايان مي‌کند كه در کشوری که دولتمردان آن مدعی قطب اقتصاد جهانی هستند، وضعیت حاکم بر آن سبب شده تا عده‌ای جوان آمریکایی به دلیل بیکاری و نداشتن شغل مجبور به پذیرش هر کاری حتي دريافت پول در ازاي توهين به رئيس‌جمهور يك كشور شوند.
انتهاي پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۸:۴۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۱
چطوری دانلود می شود
آخرین اخبار