سنندج/ سردار احمدی‌مقدم؛

امنیت، زیرساخت توسعه و رونق کشور است

فرمانده ناجا گفت: استخدام و فرستادن تروریست‌ها به داخل ایران از طریق مرزها یکی از برنامه‌های دشمن است که مرزبانان ما با همکاری سپاه و بسیج مانع از ورود آنان به کشورمان می‌شوند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، سردار احمدی‌مقدم صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی و مرزبانی کردستان در سنندج گفت: ایثارگری‌ها و خلق حماسه‌های آن دوران منشأ پیشرفت‌های کنونی کشور است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: استخدام، تربیت و فرستادن تروریست‌ها به داخل کشور ایران از طریق مرزها یکی از برنامه‌های دشمن است که مرزبانان ما با همکاری سپاه و بسیج و نیروهای اطلاعاتی حلقه‌های مقابله با آنها را تکمیل کرده و مانع از ورود آنان به کشورمان می‌شوند.
وی عنصر حضور مردم را از مولفه‌های نهادینه کردن امنیت پایدار در کردستان عنوان کرد و گفت: امنیت پایدار زیرساخت توسعه است و اکنون این مهم در کردستان برقرار شده و بستری برای جذب سرمایه‌گذاران است.
وی در پایان با عنوان اینکه امنیت زیرساخت توسعه و رونق کشور است، کردستان را به خاطر برخورداری از مرزهای رسمی یکی از دروازه‌های رونق اقتصادی کشور خواند و گفت: گسترش مبادلات مرزی و توسعه کشور از این مسیر لازمه توسعه زیرساخت‌ها در کرستان است./س
برچسب ها: امنیت ، اقتصادی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.