شهرکرد / مدیركل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت وزارت كشور؛

ایجاد 18 هزار دفتر پیشخوان خدمات دولت و پلیس + 10 در كشور

مدیركل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت وزارت كشور گفت: تاكنون، 18 هزار دفتر پیشخوان شهری و روستایی خدمات دولت و پلیس + 10 در كشور ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

امیر شجاعان، در نشست كارگروه فناوری اطلاعات منطقه دو كشور، در شهركرد، افزود: از این مجموع، 10 هزار دفتر پیشخوان در مناطق روستایی كشور ایجاد شده و مابقی در مناطق شهری است.  

وی، با بیان اینكه توسعه خدمات الكترونیک و ارائه خدمات دستگاه های اجرایی از طریق پورتال سازمانی، از اهداف دولت است، افزود: هم اكنون، صد درصد دستگاه های اجرایی كشور، حداقل دارای یک سایت می باشند.

مدیركل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت وزارت كشور، ارتقاء سایت های دستگاه های اجرایی، ارائه خدمات مورد نیاز ارباب رجوع، كاهش زمان دریافت خدمات و افزایش سطح بهره وری را از اهداف حركت به سمت ارائه خدمات الكترونیک عنوان كرد.

وی، با بیان اینكه؛ 50 درصد زیرساخت ها و برنامه ریزی های لازم برای اجرای دولت الكترونیك در كشور اجرا شده، افزود: تهیه بانك اطلاعاتی جامع در زمینه های مختلف و ایجاد ارتباط بین سازمان ها و نهادها از برنامه های آتی در این زمینه است.

نشست كارگروه فناوری اطلاعات منطقه دو كشور، با حضور استان های اصفهان، مركزی، قم، كهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و چهارمحال و بختیاری، در شهركرد برگزار شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.