مشهد/عضو کمسيون آموزش وتحقيقات مجلس؛

وضعيت حق‌التدريس ها هفته آينده مشخص مي‌شود

عضو کمسيون آموزش وتحقيقات مجلس شوراي اسلامي از مشخص شدن وضعيت استخدامي 35هزار نفر حق‌التدريس آموزش و پرورش و 3000 تربيت معلم ورودي 88 در مجلس شوراي اسلامي طي هفته آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهددکتر محمود نگهبان‌سلامي‌ در جمع خبرنگاران مشهد با بيان این مطلب ،اظهار كرد: کار پي‌گيري استخدامي حق‌التدريس‌ها، تربيت معلمي‌هاي‌88، مربيان بهداشت و پيش‌دبستاني‌ها در کمسيون آموزش مصوب شده و قرار است در مجلس شوراي اسلامي طي هفته آينده پي‌گيري شود و با تصويب مجلس برنامه استخدام اين قشر در آموزش و پرورش انجام مي‌شود.

به گفته وي در کمسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي نتيجه‌اي که قطعي شده اين است كه مربيان پيش‌دبستاني طبق روال قبلي که از دو سال به بالا سابقه کاري دارند از طريق آزمون در اولويت استخدام قرار خواهند گرفت.

  وي با ذکر اينکه بعد از تصويب اين مسئله در مجلس شوراي اسلامي تلکيف 35هزار نفر حق‌التدريس جهت استخدام روشن خواهد شد، اظهار نمود: نظر کمسيون آموزش و تحقيقات مجلس در مورد استخدام3000 تربيت معلمي ورودي 88 در آموزش و پرورش قطعي است.

عضو کمسيون آموزش وتحقيقات مجلس شوراي اسلامي در پایان خاطرنشان کرد: اگر اين مصوبه در مجلس شوراي اسلامي هفته آينده راي آورد اين تعداد از حق التدریسیها تا پايان مهر در آموزش و پرورش استخدام مي‌شوند./س

برچسب ها: وضعیت ، استخدامی ، مشخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.