حمايت‌هاي شرم آور BBC از منافقين، صداي مخاطبانش را هم در‌آورد + اسناد

شبکه سلطنتي بي‌بي‌سي‌ فارسي که در حمايت از گروهک‌هاي تروريستي و منافقين يد طولايي دارد، اين بار نيز که آمريکا گروهک ترويستي منافقين را از ليست سياه خود خارج کرده است، با ساز رژيم صهيونيستي و آمريکا دست به کف و صوت و پايکوبي به افتخار منافقين زده است، اما اين بار، کاربران اين وب‌سايت نيز طاقت نياورده و انزجار خود از حمايت‌هاي بي‌شرمانه اين بنگاه فرافکني از گروهک‌هاي تروريستي را اعلام کردند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ شبکه سلطنتي بي‌بي‌سي فارسي يد طولايي در حمايت علني از گروهک‌هاي تروريستي و منافقين داشته و بارها بسياري از سرکرده‌هاي اين گروهک‌ها را به برنامه‌هاي خود دعوت کرده يا گفتگوي تلفني داشته است. براي مثال حدود سه سال پيش بود که بي‌بي‌سي مصاحبه‌اي تلفني با عبدالمالک ريگي، سرکرده يکي از گروهک‌هاي تروريستي شرق کشور که چند نفر از مردم عادي کشور را به کام مرگ فرستاده بود انجام داد و از حملات تروريستي ريگي حمايت کرد.



مصاحبه بي‌بي‌سي فارسي با ريگي

اين بار نيز بعد از اينکه گروهک تروريستي منافقين با لابي‌هاي گسترده و هزينه‌هاي گزاف، توانست از ليست‌ گروه‌هاي تروريستي وزارت خارجه امريکا خارج شده و من‌بعد با خيالي آسوده دست به فعاليت‌هاي ضد بشري خود بزند، بنگاه فرافکني بي‌بي‌سي نيز در اقدامي نه چندان تعجب‌آميز براي اربابان صهيونيست و آمريکايي خود دم تکان داده است.

شبکه سلطنتي در يک نظر سنجي بعد از اين‌که بازتاب خروج گروهک تروريستي منافقين از ليست سياه وزارت خارجه آمريکا در وب‌لاگ‌هاي وابسته را مرور مي‌کند، از مخاطبان خود مي‌خواهد تا نظر خود در اين‌باره را اعلام کنند. اما کاربران اينترنتي، بر خلاف انتظار حاميان منافقين، نه تنها از اين کار حمايت نکرده بلکه از سياست‌هاي مغرضانه و نفاق‌مآبانه سايت فارسي‌زبان به شدت انتقاد کرده‌اند.

براي مثال يکي کاربران اينترنتي ضمن انتقاد از سياست‌هاي يک‌جانبه شبکه سلطنتي، خروج گروهک منافقين از ليست سياه وزارت خارجه امريکا را عملي مضحک دانسته و اذعان مي‌کند که تمام مردم ايران به نوعي از اين گروهک ضربه خورده‌اند.




ديگر نظرات کاربران اينترنتي: 








برچسب ها: ایران ، سلطنتی ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار