سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توليد داخلي و اقتصاد مقاومتي در حاشيه قرار گرفته است/ ضرورت همگرايي ملي براي تحقق شعار سال

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: تاکنون اقدام موثري از سوي دستگا‌ها اعم از دولت و مجلس در جهت توليد داخلي و حمايت از کار و سرمايه ايراني مشاهده نشده و توليد داخلي و اقتصاد مقاومتي در حاشيه قرار دارد.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ميزان موفقيت دستگاه‌هاي مختلف در جهت حمايت از توليدات داخلي و کار و سرمايه ايراني گفت: مقام معظم رهبري چند سالي است که در نامگذاري سال به مسائل اقتصادي توجه ويژه‌اي مي‌کنند.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ادامه داد: توجه رهبر انقلاب به مسائل اقتصادي نشان مي‌دهد که اقتصاد يکي از اولويت‌هاي مهم کشور است.

*توليد ملي تير خلاصي بر تلاش‌هاي غرب بود

وي سال توليد ملي را تير خلاصي بر تلاش‌هاي نظام غرب و سلطه بيان کرد و اظهار داشت: اگر همانگونه که مقام معظم رهبري درباره حمايت از توليدات داخلي دستور دادند، عمل مي‌شد ديگر آشفتگي بازار را شاهد نبوديم.

سروري تاکيد کرد: تاکنون توفيق عملي چنداني را در جهت تحقق اين مهم نداشته‌ايم و هدف گذاري درستي را مبتني بر سياست مقام معظم رهبري در سال جديد در پيش نگرفتيم.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي افزود: توليد داخلي با اقتصاد مقاومتي تکميل مي‌شد اما متاسفانه دستگاه‌هاي مختلف تبيين درستي را از اين مساله نداشتند.

*تمرکز اقتصاد مقاومتي بر تحقق توليد ملي است

وي تصريح کرد: نتيجه‌اي که اکنون بدست آمده مغاير با سياست‌هاي رهبر معظم انقلاب است؛ تمرکز اقتصاد مقاومتي بر روي توليد داخلي است که با اجراي درست آن مي‌توان ظرفيت داخلي را منسجم‌تر کرد و در مقابل تهديدات دشمنان ايستاد.

سروري با بيان اينکه متاسفانه اقدام قابل گزارشي از سوي دستگاه‌هاي مختلف اعم از مجلس و دولت در جهت توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني مشاهده نمي‌شود، اظهار داشت: دستگاه‌هاي مختلف تاکنون نتوانسته‌اند اقدام موثري را در جهت تحقق توليد داخلي  انجام دهند و با توجه به اينکه در آستانه دو انتخابات بزرگ و مهم هستيم، عملا چالش‌هاي سياسي موضوع محوري و مهم کشور را به حاشيه برده است.

*اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي در حاشيه قرار دارد

وي ادامه داد: متاسفانه بحث حمايت از توليدات داخلي و اقتصاد مقاومتي در حاشيه قرار دارد و براي اجرايي کردن اين اصل مهم به همگرايي ملي نياز داريم.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: بايد دستگاه‌هاي مختلف براي حمايت از توليدات داخلي با يکديگر همکاري کنند و به صورت جدي‌تري وارد عرصه شوند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار