اخباري از تمرين امروز استقلال،

اولين حضور امیر قلعه نوعی در تمرین بعد از فوت مادرش؛توزي در استقلال ماندني مي شود

تمرين امروز استقلال با حضور امير قلعه نوعي در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در کمپ استقلال به مناسبت درگذشت مادر امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال پرچم های مشکی به عنوا نعرض تسلیت نصب شده بود.

  حضور عکاسان وخبرنگاران در تمرین امروز بلامانع بود وحدود  30هوادار در این تمرین حضور داشتند و به همراه عکاسان وخبرنگاران درکنار امیر قلعه نوعی اظهار همدردي کردند.

قبل ازشروع تمرین امیر قلعه نوعی خیلی کوتاه بابازیکنان صحبت کرد و بازیکنان شروع به دویدن به دور زمین کردند.

 تمرین آبی پوشان پایتخت در ساعت 18:00به پایان رسید وبازیکنان در انتهای تمرین به سرد کردن با تمرینات کششی پرداختند وپس از آن با کمی دویدن به دور زمین تمرین را به اتمام رساندند ضمن اینکه هواداران در آخر با بازیکنان استقلال عکس یادگاری گرفتند.

میرشاد ماجدی:

توزی استقلالی است و جدا نخواهد شد امنیت/ بازی استقلال تراکتور درحدی الویت های ماست

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: توزی از بازیکنان خوب استقلال است واو از امین تیم جدا نخواهد شد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: رفتن توزی از تیم استقلال شایعه است ومابه قابلیت های اوایمان داریم ومی دانیم که بازیکن خوبی است ولی توزی نباید به راحتی مشکلات خانوادگی را رسانه ای کند واجازه نمی دهیم که از تیم جدا شود اما تدبیر فتح اله زاده این است که طی جلسه ای برای این بازیکن تصمیم گیری های لازم اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: امنیت دیدار استقلال وتراکتورسازی را از مسئولان خواستاریم چرا که جعفری مدیرعامل تراکتوسازان اظهار داشته  که امنیت این بازی تحت کنترل مانیست ومعتقدیم مدیر عامل نباید اینگونه صحبت هارا مطرح کند ضمن اینکه سازمان لیگ درخواست کرده ایم که در حفظ امینت این دیدار کوشا باشند ومطمئن هستم که هیچ مشکلی دراین دیدار با تدابیر خوب امنیتی بوجود نمی آید.

وی افزود: در خصوص مشکلات مالی فتح اله زاده جلسه ای را بابازیکنان تشکیل داد وبه آنها قول داده تا دو، سه هفته دیگر مبالغی را به بازیکنان پرداخت کند وبازیکنان نیز با انگیزه بالا تمرین می کند /با

برچسب ها: سرمربی ، قلعه نوعی ، فوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار