عضو كميسيون امنيت‌ملي مطرح كرد

اپوزوسيون منبع گزارش احمدشهيد درباره ايران/ استفاد ابزاري از حقوق‌بشر براي محكوم كردن مخالفان آمريكا و غرب

عضو كميسيون امنيت‌ملي با اشاره به گزارش احمدشهيد از وضعيت حقوق‌بشر در ايران گفت: منابع گزارش احمدشهيد اپوزسيون و افراد معاند نظام هستند و غرب براي محكوم كردن كشورهايي كه با آنان هم‌سو نيستند از حقوق بشر به عنوان يك ابزار استفاده مي‌كنند.

احمد بخشايش نماينده اردستان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به گزارش جديد احمد شهيد درباره وضعيت حقوق بشر در ايران گفت: احمدشهيد در گزارش خود بر دو ماده عدم رعايت آزادي‌بيان و ناديده گرفتن حقوق اقليت‌ها تاكيد كرده است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي برخلاف همسايگان خود توجه ويژه‌اي به مباحث آزادي بيان و حقوق اقليت‌ها دارد، افزود: جمهوري اسلامي آزادي بيان و حقوق اقليت‌ها را بيشتر و بهتر از خيلي از كشورهاي منطقه و اروپايي رعايت مي‌كند اما  شوراي حقوق بشر به دليل دريافت و حمايت همه‌جانبه عربستان، گزارشي را از نوع عملكرد آنان تهيه نمي‌كند.

اين عضو كميسيون امنيت ملي تصريح كرد: منابع گزارش احمدشهيد اپوزسيون و افراد معاند نظام هستند و اين گزارش با عناد و براي انحراف افكار عمومي تهيه شده است.

بخشايش خاطر نشان كرد: احمدشهيد از بعد از اتفاقات بعد از انتخابات كه توسط آمريكا و غرب در كشور بوقوع پيوست براي بررسي حقوق بشر ايران انتخاب شد و اين در حالي است كه غرب براي محكوم كردن كشورهايي كه با آنان هم‌سو نيستند از حقوق بشر به عنوان يك ابزار استفاده مي‌كنند.

وي در پايان افزود: اين گزارش از نظر ما بسيار بي‌ارزش است و حتي نيازي به انجام واكنش نيست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گزارش ، احمدشهید ، ابزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار