داود مقبلی به جمع والیبالیست های آلومینیوم پیوست؛

بازیکن سرعتی فصل گذشته تیم پیکان و سابق تیم ملی کشورمان به تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان پیوست تا این تیم را در رقابت های لیگ برتر والیبال همراهی کند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  داود مقبلی در این خصوص گفت: در این فصل با چندین پیشنهاد از تیم های لیگ برتری مواجه شدم که در ارزیابی هایی که انجام دادم، پیشنهاد تیم آلومینیوم را بهتر از سایر تیم های سنجیدم و این تیم را برای حضور در فصل جاری لیگ برتر انتخاب کردم.

 وی با بیان اینکه از تیم آلومینیوم شناخت چندانی نداشته است،اظهار کرد: تنها در دو فصل گذشته لیگ برتر نتایج این تیم را دنبال کردم و با آشنایی مختصری راهی بندرعباس شدم که امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید واقع شوم.

 مقبلی در خصوص شرایط اردو و تمرینات تیم والیبال آلومینیوم نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه اردو و دیدارهای مناسبی را در تهران و بابلسر برگزار کردیم که در به آمادگی رسیدن بازیکنان و هماهنگی های لازم تأثیر بسیاری داشت.

 وی ادامه داد: در حال حاضر نیز تمرینات مطلوبی را در بندرعباس پشت سر می گذاریم و امیدواریم بتوانیم در لیگ برتر نتایج درخور شأنی برای استان هرمزگان کسب نماییم.

ملی پوش سابق تیم ملی والیبال همچنین دیدار نخست مسابقات لیگ برتر والیبال برابر پیشگامان کویر یزد را دیداری سخت و دشوار ارزیابی و اضافه کرد: همواره نخستین دیدار هر مسابقاتی سخت و غیرقابل پیش بینی است اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و امیدوارم با شناختی که کادرفنی از این تیم دارد بتوانیم نتیجه و عملکرد مطلوبی داشته باشیم./با
برچسب ها: والیبال ، ایران ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار