در چهاردهمين نشست باشگاه معماری تهران؛

آثار محمدرضا نيكبخت در «معمار ايراني» بررسي مي شود

در چهاردهمين نشست تخصصی باشگاه معماری تهران ويژه برنامه «معمار ايراني5» آثار و دست آوردهاي طراحي محمدرضا نيكبخت، دوشنبه 24مهر، در فرهنگسرای ارسباران بررسي مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه3و فرهنگسرای ارسباران، اين پنجمين نشست از سلسله برنامه هاي معمار ايراني است كه در آن به آثار و دستآوردهاي طراحي يكي از معماران كشور پرداخته مي شود.

باشگاه معماري در اين نشست به آثار و دست آوردهاي طراحي محمدرضا نيكبخت نگاهي خواهد داشت.

محمدرضا نيكبخت داراي طرح هاي فراواني در حوزه معماري و مرمت است و از جمله«ساختمان نياوران» كه حتي بدون قطع يك درخت طراحي و ساخته شده است.

اين طراح و معمار ارزنده تاكنون جوايز ارزشمندي چون آقاخان(در رشته مرمت و بازسازي)، ژنو سوييس و جايزه معمار سال 81 را كسب كرده است.

باشگاه معماری تهران عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران اجرا و تلاش میکند تا به برگزاری نشست های تخصصی، برپایی بزرگداشت های مفاخر معماری ایران و نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.

علاقهمندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.