رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي:

پيدا شدن قطعات پهباد حزب‌الله، رسوايي ديگري براي اسرائيل است

اجزاي پيدا شده از پهپاد حزب الله لبنان که توانست وارد حريم هوايي رژيم صهيونيستي نيز شکست و ناکامي و رسوايي ديگري براي ارتش اين رژيم است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلويزيوني المنار با اعلام اين مطلب افزود  با ادامه سردرگمي رژيم صهيونيستي از پيامدهاي ورود پهپاد ايوب به حريم هوايي فلسطين اشغالي ، رسانه هاي اين رژيم از رسوايي بزرگي يعني پيدا شدن اجزاي زيادي از اين هواپيما در منطقه‌اي  در جنوب فلسطين اشغالي آن هم ده روز پس از سرنگوني اش خبر دادند .

حسن حجازي گزارشگر  المنار در گزارشي گفت : از زمانيکه پهپاد ايوب به حريم فلسطين اشغالي وارد شده ، شکست و ناکامي نيز همراه و همنشين ارتش اسرائيل است.

رسانه هاي اسرائيلي فاش کردند اجزاي بزرگي از اين پهپاد در جنوب فلسطين اشغالي پيدا شده و منطقه سقوط اين هواپيما به منطقه بسته نظامي تبديل شده است.

رسانه هاي رژيم صهيونيستي اين موضوع را رسوايي توصيف و اعلام کردند اجزايي که پيدا شده نيز مهم است که عبارتند از بال  و شماره سريال آن است و حزب الله لبنان نيز شماره رمز دوازده را براي آن انتخاب کرده و همين مسئله نيز باعث حيرت و سردرگمي کارشناسان اسرائيلي شده است .

مجري شبکه ده اسرائيل گفت :« ارتش اسرائيل دچار ناکامي و سردرگمي شده است. چگونه است پس از گذشت يک هفته  از سرنگوني هواپيماي شناسايي بدون خلبان متعلق به حزب الله لبنان هنوز بخشهايي از آن جمع آوري نشده  و همچنان روي زمين مانده است ».

رسانه هاي اسرائيلي به تشريح جزئيات موضوعي که آن را رسوايي مي دانند ادامه مي دهند و اعلام کردند خبرنگارانشان با ارتش تماس گرفته اند تا پيدا شدن اجزايي از اين هواپيما را اطلاع دهند اما جاي تعجب آن است که کسي اهميت نداد و هيچ کس حاضر نشد بيايد و فقط زماني افرادي آمدند که تصاويري از بخشهاي اين هواپيما پخش شد .

ارتش اسرائيل نيز از اين رسانه‌ها خواسته است از پخش شفاف تصاوير مربوط به اجزاي اين هواپيما خودداري و آن را شطرنجي کنند.

مسخره آن است که ارتش اسرائيل ادعا کرده بود اين پهپاد را بر فراز خشکي و نه بر فراز دريا يا نوار غزه سرنگون کرده است تا بتوانند اجزاي آن را جمع آوري کند .

اور هيلر متخصص صهيونيست در امور نظامي به شبکه ده اسرائيل گفت :« شکست و ناکامي رقم خورده است و نيروي هوايي و سازمان نظارت نظامي از ما خواسته اند تصاوير اجزاي هواپيما را نشان ندهيم زيرا سازمان اطلاعات نظامي نمي خواهد حزب الله به آنچه  که ما از هواپيما مي دانيم پي ببرد شطرنجي کردن اين تصاوير بر شکست ارتش سرپوش نمي گذارد بدون ترديد نيروي هوايي دچار سردرگمي شده است و بايد به بررسي در خودش بپردازد چرا نيمي از هواپيمايي را که حزب الله فرستاده ، روي زمين فراموش شده است ».

ارتش اسرائيل ديروز با اعلام ساخت يک فروند هواپيماي دريايي شناسايي پيشرفته تلاش کرد بر شکستش سرپوش گذارد و با اين هدف نيز در خبر ديگري از نصب راداري پيشرفته بر روي کشتي هاي نيروي دريايي اش خبر داد و اعلا مکرد  اين رادارها به رهگيري پهپادها در آينده کمک خواهد کرد .

برچسب ها: اسرائیل ، پهباد ، حزب ، الله ، قطعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار