عوام‌فریبی منافقین هنگام اخراج از پادگان اشرف؛

کیف‌های لب‌تاپ منافقین نمایشی بود

سرکردگان فریبکار منافقین برای مجهز نشان دادن تشکیلات و اعضای این گروهک در هنگام خروج از پادگان اشرف دست به عوام‌فریبی زدند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، هر کدام از اعضای منافقین در هنگام اخراج از پادگان اشرف کت و شلوار نو به تن کرده بودند و یک عدد کیف لب‌تاپ در دست داشتند.

پلیس عراق در بازرسی‌ها متوجه شده بود که کیف‌ها خالی هستند، اما دلیل حمل این کیف‌های خالی را متوجه نشده بودند.

به گفته یکی از جداشده‌های این گروهک تروریستی، لباس‌های نو به دستور سرکردگان منافقین تهیه شده بود تا فقط ساعتی به تن اعضا که در حال انتقال به لیبرتی هستند، باشد.

این عضو جداشده افزود: «در حالی که در طول سال‌ها زندگی در پادگان اشرف از اینترنت و روزنامه محروم بودیم، چطور ممکن است که دسترسی به کامپیوتر شخصی داشته باشیم.»

اکثر قریب به اتفاق اعضای پادگان اشرف حتی تا به حال یک دستگاه لب‌تاپ را از نزدیک ندیده‌اند و از وجود این وسیله اطلاعی ندارند.

این در حالی است که سرکردگان منافقین پیوسته از آزادی و امکانات در پادگان مخوف اشرف سخن می‌گویند و در همین رابطه چندی پیش «کریم قصیم» یکی از اعضای شورای به اصطلاح ملی مقاومت که وابسته به منافقین است در مصاحبه با BBC در پاسخ به سوال مجری این شبکه که در خصوص دسترسی آزاد به رسانه در اشرف پرسیده بود، پاسخ داد: «یکی از بزرگ‌ترین مراکز اینترنت و کامپیوتر اپوزیسیون ایران، در پادگان اشرف است!»

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: منافقین ، اشرف ، لیبرتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار