جانشين وزير دفاع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"پهپاد ايراني" ابهت پوشالين رژيم صهيونيستي را در هم شكست

جانشين وزير دفاع با بيان اين‌که پهپاد ايراني که بر فراز آسمان سرزمين‌هاي اشغالي به پرواز درآمد، ابهت پوشالين رژيم صهيونيستي را در هم شکست، گفت: در رابطه با طرح مسدود شدن تنگه هرمز نيز نيروهاي مسلح، منتظر دستور فرماندهي معظم کل قوا هستند.

سردار مجيد بکايي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات برجسته‌‌ سازمان صنايع هوايي اظهار داشت: از دستاوردهاي شاخص اين سازمان مي‌توان به فناوري پهپاد(پرنده هدايت‌پذير از دور) اشاره کرد.

جانشين وزير دفاع افزود: نمونه‌اي از پهپادهاي ايراني که بر فراز آسمان سرزمين‌هاي اشغالي به پرواز درآمد، ابهت پوشالين رژيم صهيونيستي را در هم شکست و برکناري فرمانده پدافند هوايي اين رژيم را نيز به دنبال داشت.

وي تصريح کرد: ريشه تمام توانمندي‌هاي امروز كشور به جنگ تحميلي باز مي‌گردد و پايه‌گذاري همه اين فناوري‌ها با توجه به احساس نياز در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

بکايي با يادآوري اينکه در دوران جنگ تحميلي، رژيم صهيونيستي و حاميان آن پشت‌سر رژيم بعثي عراق پنهان شده بودند، تأكيد کرد: حاصل تلاش‌هايي که رزمندگان اسلام در آن دوران داشتند، امروز به ثمر نشسته و باعث شكوفايي كشور شده است.

جانشين وزير دفاع ادامه داد: امروز پهپادهاي ايراني با قوت و قدرت کامل، مأموريت‌هايي را انجام مي‌دهند و اين موفقيت، تنها مرهون وجود نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

وي همچنين با اشاره به مباحث مطرح شده مبني بر مسدود شدن تنگه هرمز تاکيد کرد: نيروهاي مسلح ايران به هيچ وجه اقدامي را که با صلح جهاني مغايرت داشته باشد، انجام نخواهند داد، مگر اينکه مواردي پيش بيايد که مسئولين نظام را ناچار به گرفتن تصميمي کند که منافع ملت و نظام مقدس جمهوري اسلامي را در پي داشته باشد و در اين رابطه نيز هم‌اکنون نيروهاي مسلح منتظر هستند تا هر دستوري که فرماندهي معظم کل قوا(مدظله‌العالي) دادند را با جان و دل اطاعت کنند.

بکايي با بيان اين‌که وضعيت امروز کشور به مراتب بهتر از وضعيت دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: طي آن 8 سال در شرايطي که تمام بندرگاه‌ها و کشتي‌هاي ايران، آماج حملات موشکي و غير موشکي دشمن بود، تجارت دريايي و اقتصاد اين حوزه، پويايي خود را از دست نداد و رزمندگان اسلام توانستند با اقتدار، نظام مقدس جمهوري اسلامي را حفظ کنند.

جانشين وزير دفاع افزود: اکنون ايران اسلامي داراي اقتداري است که دشمن جرأت نمي‌کند به مرزهاي کشورمان نگاه چپ کند و سعي دارد با اعمال تحريم به به ما فشار بياورد اما برخلاف تصور آنها اين شرايطي نيست که ما توان عبور از آن را نداشته باشيم.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر اين‌که "جنگ جزو الطاف خفيه الهي بود " تأکيد کرد: بدون شک تحريم هم از الطاف پنهان خداوند است که باعث اقتدار و خودکفايي بيشتر جمهوري اسلامي ايران خواهد شد و در واقع اين شرايط، کسب يک تجربه براي رسيدن به اهداف والاي انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود.

بکايي در پايان، ياري گرفتن از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي مانند تأسي به شهدا را يکي از عوامل موفقيت جامعه به ويژه براي نيروهاي مسلح دانست و خاطرنشان کرد: به لطف خدا و برکت خون شهدا، اميدواريم با انجام مقتدرانه مأموريت‌هاي خود بتوانيم گامي در جهت اعتلاي ميهن عزيزمان برداريم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار