سرمربی تیم تنیس روی میز بانک دی:

قانون کف قرار داد برای سوپر لیگ لازم است

سرمربی تیم تنیس روی میز بانک دی گفت: حضور این تیم در سوپر لیگ باعث می شود تا مسابقات گرم تر برگزار شود.

ابراهیم علیدخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  قانون سازمان لیگ مبنی بر اینکه هر تیمی فقط  می تواند سه بازیکن از 10 نفر اول رده بندی دسته برتر بگیرد بسیار به نفع تیم ها و بازیکنان شد زیرا به این دلیل پینگ پنگ بازان قوی تر در تیم های مختلف پخش می شوند، اگر همه ملی پوشان در یک تیم جمع می شدند فاصله تیم ها  بسیار زیاد مي شد و این خوب بود.


وی تصریح کرد: بهتر بود کفی را هم برای قرار دادها مشخص می کردند تا همه تیمها ملزم باشند از بازیکنان  دسته برتر استفاده کنند.

  وی توضیح داد:  قانون کف قرار داد  برای تیم هایی خواهد بود  که فقط  از بازیکنان بومی استفاده می کند تا تیمشان در حد یک اسم در سوپر لیگ حاضر باشند با این قانون بازیکنان در تیمها پخش می شوند.

 علیدخت درباره تیم بانک دی که سرمربیگری آن را به عهده گرفته است گفت:  این تیم برای این آمده است که تنور مسابقات را گرم کند و به بازیکنان پینگ پنگ انگیزه بدهد به همین منظور  نوشاد عالمیان، نیما عالمیان ،واحد مالمیری، شهرام سربخشیان، محمود ریزبند و شایان ملکی را دراختیار گرفته ایم و هدف اصلی ما از دادن تیم برای اولین بار در سوپر لیگ  حضور تیم های بیشتر است.

وی در پاسخ به اینکه  تا چه حد به اول شدن فکر می کند بیان کرد:  نمی گویم قهرمان شدن را نمی خواهیم اما اول و دوم شدن ملاک نیست و آنچه اهمیت دارد این است که بازیکنان بیرون از تیم نباشند و در جو مسابقات  و با انگیزه  تمرین کنند.

 مربی تیم بانک دی مدعی شد:  من در سالهای گذشته  در تیم صندوق ضمانت صادرات مربی نوشاد و نیما عالمیان بوده ام و اولین کسی هستم که با نیما عالمیان که در دسته دو بازی می کرد قرار داد بستم و وی را به سوپر لیگ آوردم./آق


 

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار