مره‌صدق:

ايران مهد آزادي‌هاي ديني است

نماينده کليميان ايران در مجلس شوراي اسلامي، ايران را مهد آزادي‌هاي ديني دانست و افزود: توطئه‌هاي ضد ايراني دشمنان به اين دليل طراحي مي‌شود که ايران هيچ زماني زيربار زور و قدرت آنها نرفته و نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران،  سيامک مره‌صدق نماينده کليميان ايران در مجلس شوراي اسلامي با برقراري ارتباط تلفني در هفتمين نشست تخصصي بررسي گزارش احمد شهيد در باشگاه خبرنگاران که با همکاری موسسه راهبردی دیده بان برگزار شد، اظهار داشت: خاورميانه و بويژه ايران مهد آزادي انديشه‌هاي ديني است.

وي افزود: در طول تاريخ هيچ زماني نبوده که کسي بخاطر پيروي از يک دين خاص تحت فشار قرار گيرد و سابقه مدارا در ايران به ويژه پس از انقلاب اسلامي براساس رهنمودهاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري بر مبناي عدم يهودي ستيزي بوده و مدارا با پيروان دين‌هاي ديگر را توصيه کرده‌اند.

مره صدق ادامه داد: اقليت‌هاي ديني در ايران علاوه بر آزادي‌هاي شخصي و آزادي در اجراي اعتقادات خود، در قانون اساسي نيز حق و حقوقي براي آنها در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: اقليت‌هاي ديني به مانند بقيه مردم ايران زندگي مي‌کنند و مشکلاتي بيشتر از ديگران به خاطر يهودي، مسيحي، زرتشتي يا آشوري بودنشان ندارند.

نماينده کليميان ايران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گزارش اخير احمد شهيد تصريح کرد: احمدشهيد با هيچ کس از ايرانيان به ويژه اقليت ديني تماسي نداشته و با ارتزاق از دشمنان در حالي ادعاي حقوق بشر دارد که هيچ بويي از آن نبرده است.

مره صدق تصريح کرد: اقليت‌هاي ديني در ايران هيچ مشکلي ندارند و درصورت وجود آن در چارچوب قوانين ايران مشکلاتشان قابل حل است.

نماينده ايرانيان کليمي در مجلس در پايان خاطرنشان کرد: دشمنان ايران چندين بار توطئه‌هاي ضد ايراني را مطرح کرده‌اند که اين به خاطر اين است که ايران هيچ زماني زيربار زور و قدرت آنها نرفته و نخواهد رفت.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: ایران ، مهد ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار