مسعود مرادی:

حضورم در تلویزیون با مجوز است

علی خسروی کارشناس داوری مدعی شده که مسعود مرادی به خاطر حضور در برنامه های تلویزیونی حق نظارت در لیگ برتر را ندارد اما این داور بین المللی دیروز ناظر یکی از بازی های لیگ بود و این اقدامش متخلف محسوب می‌شود.

مسعود مرادی عضو کمیته دپارتمان داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظرم صحبت های خسروی نه تنها دردی از داوری می‌شود.

مرادی در ادامه اظهار داشت: اعضای کمیته داوری و دپارتمان در جلسه هفته گذشته شان موافقت کردند که کارشناسان و ناظر این داوری فعلا می‌توانند در برنامه های تلویزیونی شرکت کنند و منعی در این باره وجود ندارد اما تصمیم نهایی دراین مورد را بعد از استعلام از فیفا خواهند گرفت.

عضو کمیته دپارتمان داوری بیان داشت:‌ در حال حاضر در اوج لیگ برتر هستیم بازی هاحساس شده اند و داوری ما نیاز به آرامش دارد و کارشناسان داوری باید گفته هایشان در جهت آرامش تیم داوری باشد نه اینکه باعث تنش در داوری کشورمان شوند.

وی تصریح کرد: من بدون هماهنگی با کمیته داوران و دپارتمان ها اقدامی انجام نمی‌دهیم و مطمئن باشید با اجازه این دو کمیته هم در برنامه تلویزیونی شرکت می‌کنم هم در داوری کار نظارت را انجام می‌دهم.

وی درباره تخلفات عسگری رئیس کمیته داوران بیان داشت: من از این مسائل بی خبرم به خاطر همین نمی‌توانم نظری دراین ارتباط داشته باشم./آق

برچسب ها: مسعود ، کمیته ، منعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار