ادامه تحقيقات در خصوص رسوايي اخلاقي در شبکه بي بي سي

تحقيقات پارلمان انگليس در خصوص رسوايي اخلاقي مجري سابق و معروف شبکه بي بي سي همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان ، دامنه رسوايي اخلاقي جيمي ساويل مجري سابق بي بي سي بي سابقه است و در عين حال مدير بي بي سي براي پاسخ دادن به برخي سوالات درخصوص احتمال سرپوش نهادن بر اين رسوايي اخلاقي به پارلمان انگليس احضار شد.
"جورج انتويسل" مدير کل شبکه بي بي سي اتهام سرپوش نهادن بر سو استفاده هاي جنسي ساويل را رد کرد و گفت وي در اين خصوص نقشي نداشته است.
پليس انگليس اعلام کرده است شمار قربانيان سو استفاده هاي جنسي ساويل که سال گذشته جان باخت ، احتمالا به صدها نفر مي رسد و بيشتر قربانيان را دختران نوجوان تشکيل مي دهند. گزارش ها در خصوص اين پرونده همچنين از برخي موارد سو استفاده هاي جنسي از پسربچه ها حکايت دارد.
کوين کوک از قربانيان سو استفاده هاي جنسي مجري سابق مشهور بي بي سي است که با اتيکا شوبرت خبرنگار سي ان ان به شرط نشان داده نشدن صورتش از شبکه سي ان ان گفتگو کرده است.
کوک در اين گفتگو گفت ساويل در دوره کودکي برايش محبوب بود و ساويل در نظرش بهترين فرد و يک الگو محسوب مي شد اما ساويل در استوديو بي بي سي  از وي در سن نه سالگي سو استفاده جنسي کرد و پس از ان نظرش به کلي دگرگون شد.  
کوين کوک به مدت سه دهه اين سو استفاده جنسي ساويل را مخفي کرده بود و کوک تصور مي کرد ساويل انقدر شهرت داشت که کسي حرفش را دراين خصوص باور نمي کند و حتي جرات بازگو کردن اين حادثه را نداشت.
خبرنگار شبکه خاطر نشان کرد ساويل چهره مشهور و محبوب شبکه بي بي سي بود و مردم وي را تحسين مي کردند اما کوين کوک و ديگر قربانيان مي گويند ساويل از شهرت  و  نفوذ خود براي سواستفاده از انها بهره جست .انها همچنين در اين خصوص شبکه بي بي سي را مقصر مي دانند .
خبرنگار شبکه افزود اکنون ساويل مرده است و قربانيان جنسي وي نيز اميدي به اجراي عدالت در خصوص او ندارند اما انها مي خواهند دريابند که بي بي سي تا چه حد و چه زماني از اين رسوايي اخلاقي مطلع بوده  و ايا شبکه بي بي سي مي توانسته مانع چنين اقداماتي شود  يا خير ؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار