پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان در دومین دیدار جام نهم

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین بازی خود در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان اسیا با اقتدار موفق به شکست چین تایپه شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال نوجوانان ایران عصر امروز در مرحله دوم جام نهم در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف چین تایپه رفت.
ملی پوشان نوجوان کشورمان در این دیدار که از ساعت 17 آغاز و به مدت یک ساعت و 10 دقیقه ادامه داشت، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 12 و 25 بر 10 به پیروزی رسیدند. نوجوانان ایران با ترکیب بازی نخست خود شامل جواد حکمتی، عباس جعفری، اکبر ولایی، سهند اله وردیان، رحمان تقی زاده، محمد جواد معنوی نژاد)سرگروه) و هادی سید نیازی (لیبرو) بازی در برابر چین تایپه را آغاز کردند. در ست نخست این دیدار، تیم ایران آغازی خوب داشت، اما ترس از بازی با تیم های شرق آسیا باعث شد با تیم چین تایپه تا امتیاز 10 به صورت برابر پیش بیاید. ملی پوشان ایران از این امتیاز به بعد ترسشان از تیم های شرق آسیا ریخت و با ارائه یک بازی هماهنگ از چین تایپه پیشی گرفتند تا در نهایت 25 بر 21 به پیروزی رسیدند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ست دوم را نیز بهتر از ست نخست آغاز کرد به گونه ای که وقت استراحت اول و دوم را به ترتیب با امتیازهای 8 بر 4 و 16 بر 8 از آن خود کردند. در این ست رحمان تقی زاده و سهند اله وردیان نیز عالی کار کردند. در این ست چین تایپه حرفی برای گفتن نداشت و 25 بر 12 مغلوب ملی پوشان ایران شد.
  نوجوانان ملی پوش کشورمان ست سوم را با اقتدار آغاز کرد به گونه ای که تا امتیاز هشت بر صفر پیش رفت. وقت استراحت دوم نیز 16 بر 5 برای ایران به دست آمد. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نهایت این ست را نیز 25 بر 11 به پیروزی رسید تا یک برد شیرین سه بر صفر برای ایران در این دوره از رقابت ها رقم زنند. تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز چهره ای متفاوت از خود به نمایش گذاشتند. 
اکثر کارشناسان حاضر در سالن والیبال با دیده تحسین به این تیم نگریستند و اگر در ذهن خود نگرانی در مورد آینده تیم والیبال نوجوانان داشتند، برطرف شد. زیرا چین تایپه تیم ضعیفی نبود اما در برابر ایران کاری نتوانست انجام دهد.تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا یکشنبه ساعت 16 در دومین بازی مرحله دوم جام نهم به مصاف کره جنوبی می رود. داورانی از کشورهای استرالیا و چین به ترتیب به عنوان داور اول و دوم دیدار تیم های والیبال نوجوانان ایران و چین تایپه را قضاوت کردند.
"محمدرضا داورزنی" رییس فدراسیون والیبال نیز به همراه دیگر مسئولین این فدراسیون بازی ایران با چین تایپه را از نزدیک تماشا کردند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار