مهمانان ویژه در تمرین تیم ملی فوتسال؛

ابراهیم زاده: امسال سال شکوفایی فوتسال ایران است/ انصاری فرد: بهترین تیم تاریخ فوتسال هستید

تمرین عصر روز شنبه تیم ملی فوتسال ایران با حضور محمدحسن انصاریفرد سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال، منصور ابراهیم زاده و کریم قنبری سرمربی و مربی تیم فوتبال نفت تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین عصر روز شنبه تیم ملی فوتسال ایران با حضور محمدحسن انصاریفرد سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال، منصور ابراهیم زاده و کریم قنبری سرمربی و مربی تیم فوتبال نفت تهران برگزار شد.


در این تمرین که از ساعت 17 در سالن کمپ تیم های ملی آغاز شد ابتدا عباس ترابیان گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال عزم خود را جزم کرده اند تا در جام جهانی نتایج خوبی بگیرند و ثابت کنند در جبهه جنگ سربازانی هستند که با تمام وجود برای کشور خود می جنگند. آنها می خواهند در عمل ثابت کنند اگر می گویند قطب فوتسال هستند حرف‌شان بیراه نیست و تمام تلاش خود را برای این کار خواهند کرد.


منصور ابراهیم زاده نیز در جمع ملی پوشان فوتسال گفت: هر کاری یک باوری می خواهد. باور توان خود، باور ارتباطاتی که باید با هم داشته باشید و باوری که شما باید نسبت به مربی و مربی نسبت به شما داشته باشد. شما باید باور کنید که برترین هستید.


وی در ادامه افزود: هر ایده و چیزی که در مغز خود بپرورانید با تلاش به آن می رسید. اعتقاد دارم امسال سال شکوفایی شماست و برای موفقیت تان دعا می کنم.


محمدحسن انصاری فرد سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال نیز گفت: من از نظر فنی تیم شما را دیده ام و بدون اغراق می گویم این تیم به مراتب بهتر از تیم های قبلی فوتسال ایران حتی بهتر از تیم دوران ماست. تیم شما به مراتب جوانتر شده، بهتر و روانتر و رو به جلوتر بازی می کند حتی به مراتب از تیمی که چهار سال قبل در جام جهانی به میدان رفت.


وی به اهمیت تکلیف گرایی اشاره کرد و گفت: باید ابتدا به تکلیف خود عمل کنید و ایمان داشته باشید اگر تکلیف تان را به خوبی ایفا کنید نتیجه هم به دنبال خواهد داشت.


انصاری فرد یادآور شد: در دوره های قبلی تیم ملی فقط دفاع می کرد و نظری هر 50 توپی که می آمد را می گرفت. اگر نظری یکی از آن گل ها را می خورد تیم ایران 10-20 گل می خورد. تیم شما الان حمله می کند و حریفان را تحت فشار قرار می دهد. شما حتی به تیم قوی چون روسیه هم فشار وارد کردید که این خیلی مهم است.


انصاری فرد دوندگی زیاد، جوانی و انگیزه را از دیگر نکات مثبت تیم ملی فوتسال ایران خواند و گفت: برخلاف تبلیغات، کشور ما یکی از کشورهای رده بالای دنیاست و با وجود تحریم ها روی پای خود ایستاده است. با این فشاری که روی ایران است اگر کشور دیگری بود از بین می رفت اما ما 33 سال است که می جنگیم و تحت فشار هستیم و روی پای خود ایستاده ایم.


سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: بدون توجه به تمام این جوسازی ها بروید و سرتان را بالا نگه دارید. خیلی هم بالا نگه دارید. دلم روشن است که تیم ملی فوتسال ایران نه تنها از مرحله گروهی صعود می کند بلکه در جام جهانی اگر قرعه خوبی هم داشته باشد به جمع چهار تیم برتر راه پیدا خواهد کرد.


وی با یادآوری اینکه خدا به قلب پاک بازیکنان جوان ایران کمک می کند گفت: رابطه تان را با خدا بیشتر کنید و از ائمه اطهار(ع) کمک بگیرید و احترام بزرگتر و پیشکسوت خود را نگه دارید. شک نکنید موفق خواهید شد.


انصاری فرد گفت: علی صانعی چند سال در تیم ملی فوتسال زیر نظر من کار می کرد. او الگوی اخلاقی بود و بازیکنی سلامت و بی حاشیه. الگویی چون صانعی را حمایت کنید. مربی هر چقدر هم توانایی داشته باشد بازیکنان باید در زمین تلاش کنند. شما تلاش کنید تا صانعی موفق باشد. مطمئن باشید اگر امثال صانعی ها در فوتسال رشد کنند این رشته ورزشی رشد خواهد کرد.


وی همچنین خاطرنشان کرد: به حواشی کاری نداشته باشید و مطمئن باشید این قطار به پیش می رود. روی کار خود تمرکز کنید و به حواشی کاری نداشته باشید. مطمئن باشید موفق می شوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار