یاسوج/

كهگیلویه و بویراحمد رتبه اول جشنواره بین المللی فیلم رشد را كسب كرد

اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد در چهل و یكمین جشنواره بین المللی فیلم رشد صاحب رتبه اول كشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج و به نقل از روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد، در آیین اختتامیه چهل و یكمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد به عنوان رتبه اول معرفی و از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفت.
در این آیین كه نمایندگان استان های سراسر كشور و جمعی از مسوولان وزارتخانه های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن حضور داشتند لوح تقدیر و تندیس جشنواره به اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
در این آیین از 'پرویز طاهری' مدیركل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد، سید 'خسرو حسینی' معاون آموزش متوسطه و راهنمایی این اداره كل و دبیر جشنواره و 'خدامراد دانش پایه' مسوول اجرایی جشنواره تجلیل شد.
در این آیین دیپلم افتخار جشنواره به 'پرویز طاهری' مدیركل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
چهل و یكمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با نمایش فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی در پنج شهرستان كهگیلویه و بویراحمد و از سوی معاونت آموزش متوسطه و راهنمایی اداره كل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
ارزیابی استان های برگزاركننده این جشنواره در شاخص های اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی، مشاركت دانش آموزان، پوشش مناطق روستایی و پشتیبانی و مستندسازی انجام شد كه كهگیلویه و بویراحمد رتبه اول كشور را كسب كرد./س

برچسب ها: رتبه ، جشنواره ، فیلم ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.