یاسوج/

امكانات لازم برای اجرای طرح پزشك خانواده در دهدشت مهیا نیست

رییس شبكه بهداشت و درمان شهرستان كهگیلویه با اشاره به فراهم نبودن بسترهای لازم برای اجرای طرح پزشك خانواده در شهر دهدشت گفت: فراهم نبودن بسترهای لازم برای اجرای این طرح موجب نگرانی مردم شده است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'نصرالله كرمی در نشست شورای سلامت كهگیلویه با اشاره به اینكه این طرح در سلامت جامعه یك تحول بزرگ ایجاد خواهد كرد، افزود: مسوولان استانی باید با فراهم كردن امكانات لازم كمكم كنند طرح پزشك خانواده در زمان مقرر آغاز شود.
وی افزود: با توجه به مشكلات بیمارستان امام خمینی دهدشت و كمبود تجهیزات پزشكی در مراكز بستر درمانی شهرستان اجرای این طرح غیر ممكن است.
كرمی یكی از مشكلات اساسی در اجرای طرح پزشك خانواده را همكاری نكردن سازمانهای بیمه گر در دهدشت ذكر كرد و تصریح نمود: این سازمانها به وظایف قانونی خود در قبال اجرای این طرح عمل نمی كنند.
وی با بیان اینكه همزمان با فراخوان اجرای این طرح 20 پزشك در شهر دهدشت اعلام آمادگی كردند ،ابراز داشت: هم اینك بیشتر این پزشكان با توجه به فراهم نبودن شرایط لازم برای آنها از قبول این مسوولیت خوداری كرده اند.
رییس شبكه بهداشت و درمان كهگیلویه افزود: از جمعیت 51هزار و 253 نفری شهر دهدشت تاكنون شش هزار نفر در طرح پزشك خانواده ثبت نام كرده اند كه این آمار رضایت بخش نیست./س

برچسب ها: طرح ، پزشک ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.