وزیر کشور:

دولت در بازسازی آذربایجان شرقی رکورد زد

وزیر کشور گفت: دولت در بازسازی و ساخت و ساز ویرانه‌های ناشی از زلزله آذربایجان شرقی تمام تلاش و توان خود را به کار گرفت و بسیار موفق عمل کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مصطفي محمدنجار ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: چنین ساخت و سازی در این زمان محدود در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته اما دولت با تمام توان و همت مردم این رکورد را به ثبت رساند.

وی با اشاره به آمادگی دولت در زمان بحران خاطرنشان کرد: آمادگی دولت در زمان بحران در حد بالایی است و در هر عرصه‌ای که کوچکترین حادثه‌ای اتفاق بیفتد بلافاصله حاضر شده و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وزیر کشور تاکید کرد: آمادگی دولت در مواقع بحران در مقایسه با دولت‌های گذشته در حد بسیار خوبی است، البته ایده آل نیست، اما در تلاشیم تا به آن نقطه برسیم.

نجار به سیل شهرستان بهشهر و خدمت‌رسانی دولت اشاره کرد و افزود: در ساعات اولیه، فرمانداری، ستاد بحران و هلال احمر اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دادند و سپس گروهی از سوی دولت و با اختیارات هیئت وزیران در محل حادثه دیده حضور یافت و تصمیمات لازم را اتخاذ و اعتبارات خوبی را تصویب کرد و در حال حاضر هم خدمتگزاران با تمام قوت، وظایف‌شان را انجام می‌دهند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۱
شاخص آمادگی دولت در مواقع بحران در مقایسه با دولت‌های گذشته در حد بسیار خوبی است چیست؟ البته ایده آل نیست، حدایده آل کدام است؟اما در تلاشیم تا به کدام نقطه برسیم؟
آخرین اخبار