خوزستان/

کودکان و نوجوانان خوزستانی در جشنواره عکس شرکت کردند

کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری در هفتمین جشنواره عکس کودک و نوجوان ایران شرکت کردند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛48 کودک و نوجوان عضو مراکز کانون پرورش فکری در استان با ارسال 185 اثر عکاسی خود با موضوع «آزاد» در دو گروه عکاسان کودک (زیر 12 سال) و عکاسان نوجوان (12 تا 17 سال)در هفتمین جشنواره عکس کودک و نوجوان ایران شرکت کردند.

ماهدخت فارسانی مسئول مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این باره گفت: این آثار توسط اعضای کارگاه‌های عکاسی مراکز کانون در شهرهای اهواز، شوش، ماهشهر و مسجدسلیمان تهیه شده و به دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 26، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شده‌اند.

وی توضیح داد: دبیرخانه جشنواره به عکاسانی که آثار آنان به نمایشگاه راه می‌یابد، یک جلد کتاب نمایشگاه و لوح شرکت اهدا خواهد کرد؛ همچنین به نفرات اول تا سوم هر دو گروه عکاسان کودک و نوجوان به تفکیک، سه نوع دوربین دیجیتال به همراه لوح و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

فارسانی بیان داشت: دبیری این جشنواره را اسماعیل عباسی بنیان‌گذار این رویداد هنری بر عهده گرفته است و اعضای هیئت داوران را کوروش پارسانژاد، محمدمهدی رحیمیان، دکتر محمد ستاری، کیارنگ علایی و کریم متقی تشکیل می‌دهند.

این مسئول هنری در پایان یادآور شد: هیئت داوران کار انتخاب، داوری و اطلاع‌رسانی عکس‌های پذیرفته شده را در آبان انجام می‌دهند و زمان گشایش نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز دی ماه 1391 تعیین شده است./س
برچسب ها: شرکت ، نوجوان ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.