در واحدهای ارزیابی عملکرد سازمان فنی و حرفه ای کشور:

ایجاد وحدت رویه ضرورت دارد

سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت:‌ در حال حاضر ارتباط تنگاتنگی میان واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان ها و ستاد ایجاد شده است.

رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی کارکنان در موفقیت سازمان نقش داشته و وجود عرق سازمانی در تمامی کارکنان از جمله ملزومات پیشرفت و موفقیت هر سازمانی است.
وی افزود:‌ در ادامه با اشاره به فعالیت های واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: در حال حاضر ارتباط تنگاتنگی بین واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان ها و ستاد ایجاد شده است که در این راستا ایجاد وحدت  رویه و پرهیز از تکروی بسیار مورد توجه است.
رحیمی هم چنین به برگزاری گردهمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشاره و تصریح کرد:‌این گردهمایی به منظور هدفمند کردن بازرسی ها، ارزیابی دقیق و ارتقای پاسخگویی ها صورت گرفته است.
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان و آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: با انجام کار گروهی و تشکیل تیم های استانی از انجام کار به صورت جزیره ای و تکروی جلوگیری شده و قطعا نتیجه بهتری حاصل می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار