نوشاد عالمیان به دنبال کسب یک رکورد تازه!

نوشاد عالمیان بازیکن استثنایی پینگ پنگ ایران به دنبال کسب یک رکورد جدید در تاریخ تنیس روی میز کشور است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فینال رقابت های تورهای جهانی 16تا 19 آذر برگزار می شود که این رقابتها با حضور 16 بازیکن برتر بزرگسالان و 8 بازیکن برتر امیدهای جهان در شهر هانگ ژو چین برگزار می شود.
 نوشاد عالمیان نماینده خوب تنیس روی میز ایران در رقابتهای المپیک 2012 لندن با حضور در دو تور جهانی کره جنوبی و کویت رتبه 9 امیدها را در تورهای جهانی در اختیار دارد و وی موفق شده است که تاکنون 1750 امتیاز را برای خود دست و پا کند.
 بر اساس این گزارش:  عالمیان در سال 2009 در فینال تورهای جهانی نیز حضور داشته است که اگر بتواند در دو تور جهانی ای که پیش رو دارد باز هم بدرخشد و امتیازات لازم را کسب کند حضور در فینال تورهای جهانی امید در سال 2012  برای وی کسب یک رکورد تازه است که تاکنون هیچ کدام از پینگ پنگ بازان ایران به آن دست نیافته اند.
 گفتنی است:  نوشاد عالمیان برای رسیدن  به این موفقیت دو تور جهانی آلمان و لهستان را پیش روی  خود دارد.
 وی قرار است به همراه بردارش نیما عالمیان 10تا 14 آبان راهی رقابتهای  تور جهانی آلمان در شهر برمن شود‌،پس از آن نیز مسابقات تور جهانی لهستان از 7 تا 21 آبان ماه برگزار خواهد شد.
 نوشادعالمیان سید دو این بازیهاست و رویارویی با حریفان قدرتمندی از جمله چن آن از تایپه،  سیمون کاپوزی از فرانسه،  پاتویک فراتزیسکی از آلمان،  یوتومورا ماشو،‌ماهارو یوشیمارا و بردا جین از ژاپن و کریستان کارلسون از سوئد را در پیش رو دارد،  اما وی اگر بتواند در مصاف این حریفان قدرتمند امتیازات لازم را برای خود دست و پا کند خود را در فینال مسابقات تورهای جهانی خواهد دید.
شایان ذکر است:  احمد جعفری پور هدایت برادران عالمیان در دو تور آلمان و لهستان را بر عهده خواهد داشت./ق
برچسب ها: نوشاد ، عالمیان ، استثنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار