زنجان/

آمادگی زنجان برای برگزاری اولین مسابقات هاكی روی چمن كشور

زنجان با داشتن دو زمین چمن مصنوعی استاندارد از آمادگی لازم جهت برگزاری اولین دوره مسابقات هاكی قهرمانی كشور برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیر كل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان با سابقه طولانی در رشته هاكی یكی از مستعد ترین استان ها برای میزبانی مسابقات كشوری است.

رحمانی به موفقیت بانوان ورزشكار زنجانی در مسابقات قهرمانی هاكی كشور اشاره كرد و افزود: همواره چند تن از ورزشكاران هاكی این استان در تیم های ملی حضور داشته و هاكی زنجان در مسابقات تیمی نیز توان رقابت با بهترین تیم های كشور را دارند.

وی با بیان اینكه رشته های مختلف ورزش استان زنجان ازجمله ورزش هاكی باید به بحث استعدادیابی توجه ویژه ای داشته باشند ، خاطرنشان كرد: در حال حاضر فضا و امكانات لازم جهت توسعه ورزش هاكی در كلیه شهرستان های این استان فراهم است.

مدیركل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: سالن اختصاصی هاكی زنجان حدود شش ماه پیش به بهره برداری رسیده است كه این امر ، نوید بخش روزهای خوش این رشته ورزشی می باشد.

وی به دعوت از پیشكسوتان رشته هاكی برای مربیگری و هم فكری تاكید و ابراز امیدواری كرد: در آینده نزدیك با همكاری فدراسیون دوره مربیگری این رشته ورزشی در زنجان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه ((اعظم فضلی)) با 15 رای موافق با كسب حداكثر آراء از طرف مجمع هیات هاكی استان زنجان به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات هاكی این استان منصوب و از خدمات ((محمدفتحی)) سرپرست این هیات تجلیل و قدردانی به عمل آمد./س

برچسب ها: هاکی ، زنجان ، آمادگی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.