قم/

حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات تهران به معرفی نشریات استان قم خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد خامه یار با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات تهران و حضور این اداره کل در نمایشگاه اظهار داشت: 160 نشریه استان قم که گستره توزیع محلی، کشوری و فراملی دارند در غرفه این اداره کل معرفی خواهند شد.
وی افزود: کارشناسان این اداره کل نیز با حضور در غرفه، نسبت به سوالات مراجعین پاسخ خواهند داد.
خامه یار همچنین اضافه کرد: خبرنگاران قمی روز دوشنبه هشتم آبان ماه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نمایشگاه مطبوعات تهران اعزام می‌شوند.
وی به غرفه‌های اختصاصی نشریات استان قم اشاره کرد و ابراز داشت: برخی از نشریات و مراکز استان قم ازجمله جامعه المصطفی العالمیه، خبرگزاری رسا، گروه نشریات دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و نشریات حوزه علمیه قم به صورت اختصاصی دارای غرفه هستند که به معرفی نشریات و ارائه عملکرد رسانه‌ای خود خواهند پرداخت.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از یکشنبه هفتم تا چهاردهم آبان در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.