هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری در اهواز؛

رستمی و مردان کماکان رقیب یکدیگر/ مناطق نفت خیز پیش تاز دور اول

تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز در رقابت روز اول لیگ کماکان پیشتاز مسابقات است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری از روز گذشته ششم آبان در اهواز و به میزبانی مناطق نفت خیز جنوب انجام می شود و کماکان این تیم در صدر جدول لیگ و پیش تاز مسابقات  است این تیم با نفرات جوان و باتجربه خود توانسته است بالاتر از تیم ملی حفاری و قهرمان سال گذشته در صدر بایستد.
 
شایان ذکر است: که  رده بندی  وزنه برداران در دسته های 56 کیلو گرم تا 85 کیلو گرم بدین ترتیب است:

در دسته 56 کیلو گرم:
علی اصغرغفوری از تیم ملی حفاری اهواز با مجموع 249 کلیو گرم مقام اول،‌یعقوب پشتوتنی از مناطق نفت خیز جنوب با مجموع 240 کیلو گرم در جایگاه دوم و علی رضا بایرام پور از عقاب همدان با مجموع 212 کیلو گرم سوم است.

در دسته 62 کیلوگرم:
میثم فیروزی از مناطق نفت خیز جنوب با مجموع 274 کیلو گرم در جایگاه اول،  محمد فاطمی از نیروی زمینی با مجموع 271 کیلو گرم در مقام دوم و مجید عسگری از تیم ملی حفاری اهواز با مجموع 270 کیلو گرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دسته 69 کیلو گرم:
سجاد بهروزی اتز تیم نیروی زمینی با مجموع 317  کیلو گرم اول، احمد محمودی از ملی حفاری اهواز با مجموع 309  کیلو گرم دوم و سید مهدی پانزوانی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با مجموع 305 کیلو گرم سوم شد.

در دسته 77 کیلو گرم:
رسول تقیان از تیم مناطق نفت خیز با مجموع 355 کیلو گرم مقام اول،  مسعود چتراقی از ملی حفاری اهواز با مجموع 345 کیلو گرم دوم و حمید ملکی از نیروی زمینی با مجموع 311 کیلو گرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دسته 85 کیلو گرم:
سهراب مرادی از تیم عقاب همدان با مجموع 370  کیلو گرم اول، کیانوش رستمی از ملی حفاری اهواز با مجموع  353 کیلو گرم دوم شد و حمید آرسک از نیروی زمینی با مجموع 335 کیلو گرم سوم بسنده کرد.

گفتنی است؛ کیانوش رستمی دارنده مدال برنز المپیک لندن در دسته 85 کیلو گرم کماکان رقیب سر سختی  هم چون سهراب مرادی را پیش رو دارد و رقابت در دسته 85 کیلو گرم در سال های اخیر در دستان این دو وزنه بردار است./مح
برچسب ها: رستمی ، مناطق ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار