آصفري خبر داد

تلاش منافقين براي استقرار در قطر، افغانستان و سوريه

دبير کميسيون امنيت ملي مجلس در خصوص آخرين وضعيت گروهک تروريستي منافقين، گفت: تاکنون هيچ کشوري پذيرنده گروهک تروريستي منافقين نبوده، اما گزارشات حاکي از تلاش اين گروهک جهت استقرار در قطر، افغانستان و سوريه است.

 محمد‌حسن آصفري نماينده مردم اراک و کميجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در خصوص آخرين وضعيت گروهک تروريستي منافقين پس از خروج از اردوگاه اشرف، گفت: پس از آنکه دولت عراق در يک اقدام بسيار ارزشمند با تخليه پادگان اشرف، اسباب رضايتمندي مردم عراق را فراهم کرد، آمريکا نيز به لحاظ خوش‌خدمتي‌هايي که اين گروهک تروريستي طي 33 سال گذشته براي آنها انجام داده بودند نام منافقين را از ليست سياه خود خارج کرد تا آنها بتوانند کشور ديگري را بعنوان ايستگاه بعدي خود براي استقرار پيدا کنند.

دبيرکميسيون امنيت‌ملي با بيان‌ اينکه درحال‌حاضر نيز هيچ کشوري پذيرنده گروهک تروريستي منافقين نيست، اظهار داشت: در عين‌حال گزارشاتي نيز مبني بر تلاش اين گروهک براي استقرار در قطر، افغانستان و سوريه و ايجاد پايگاهي در اين کشورها وجود دارد تا آنها همچنان در نزديکي جمهوري اسلامي ايران سکني گزينند.

آصفري در ادامه با اشاره به خيانت‌ها و ترورهاي گروهک تروريستي منافقين، تصريح کرد: هر دولتي که پذيرنده گروهک تروريستي منافقين باشد رسما بر عليه جمهوري اسلامي ايران اعلام مبارزه کرده که متعاقبا ايران نيز به هيچ وجه در اين خصوص کوتاه نخواهد آمد.

وي ادامه داد: دولت‌هايي که درصدد مستقر کردن اين گروهک تروريستي در خاک خود هستند بايد جوابگوي دولت و ملت ايران باشند چراکه دولت ايران پيگرد قانوني گروهک تروريستي منافقين را حق قانوني خود مي‌داند و به هيچ وجه نيز از اين حق کوتاه نخواهد آمد.

نماينده مردم اراک و کميجان در مجلس در ادامه به سرنوشت مسعود رجوي، سرکرده اين گروهک تروريستي اشاره کرد و گفت: مسعود رجوي بعد از عملياتي که در سال 1379عليه پادگان اشرف انجام شد به هيچ‌وجه در ميان جمع گروهک منافقين حاضر نشده و هرزمان که برنامه سخنراني داشته، به صورت ويديو پروژکشن حضور پيدا کرده است که اين موضوع نيز جاي  تأسف براي  گروهک منافقين دارد، چگونه فردي که ادعاي مبارزه دارد خود را در کنار ديگر منافقين نمي‌بيند.

آصفري در پايان يادآور شد: مسعود رجوي هيچگاه  در کشور مشخصي اقامت نداشته و در حال‌حاضر نيز در يکي از کشورهاي اروپايي مستقر است.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: منافقین ، قطر ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار