تناقص در نشست کمیته ملی المپیک؛

جلسه در خصوص اصلاح اساسنامه نبود

در حالی که دومین جلسه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش قرار بود براي اصلاح اساسنامه برگزار شود اما بر اساس گفته های قدمی بیشتر محور گفتگوها ایجاد تفاهمنامه بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دومین نشست کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در خصوص تعلیق ها و وضعیت های فدراسیون های ورزشی کشور صبح امروز هفتم آبان در کمیته ملی المپیک با حضور شهنازی، افشارزاده، خسروی وفا و قدمی برگزار شد مرتضی فلاح و ساور هم از وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه حضور داشتند.

شایان ذکر است، در این جلسه که با حضور 6 نفر برگزار شد، سجادی و علی آبادی در آن حضور نداشتند این جلسه به مدت 2 ساعت به طول انجامید و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان صحبتی درباره موضوع جلسه انجام ندادند بیان کردند که ما بی سواد هستیم و نمی توانیم صحبت کنیم.

طی نشستی که صبح امروز در کمیته ملی المپیک با حضور اعضای کمیته اجرایی و نمایندگان وزارت ورزش کشورمان برگزار شده بود تناقصی در خصوص محور این جلسه وجود داشت.

شایان ذکر است: نشست کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان که دلیلش از این گفته شده بود به منظور اصلاح اساسنامه برگزار شده بود طی صحبت های مهدی قدمی نائب رئیس کمیته ملی المپیک و سخنگوی این جلسه رد شد.



*قدمي: توانستيم به جمع بندي خوبي برسيم

مهدی قدمی در جمع خبرنگاران بیان داشت: در این جلسه اعضای کمیته اجرایی و سه نماینده از وزارت ورزش حضور داشتند که توانستیم به جمع بندی خوبی برسیم.

وی درخصوص خروجی این جلسه سخنی نگفت و در مورد محور جلسه بیان داشت: محور بحث اساسا اصلاح اساسنامه نبود این جلسه به منظور تصمیم گیری برای ارتباط مشترک بین کمیته و وزارت ورزش بوده است اهدافمان این است که با هماهنگی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اهدافمان را جلو ببریم و به تقویت ورزش کشورمان بپردازیم.

نائب رئيس کميته ملي المپيک و سخنگوي جلسه درخصوص اصلاح اساسنامه صبحبتی شده یانه بیان داشت: اصلاح اساسنامه در دستور کار جلسه نبود چراکه پروسه زمان مربی است اصلاح اساسنامه از سه سال پیش توسط کمیته ملی المپیک مطرح شده بود که کمیته ملی المپیک مکلف شده در دستور کار قرار بگیرد که با همفکری وزارت ورزش باید به اصلاحش بپردازیم.

وی در ادامه افزود: ما در دوره ای قبل که وزارت ورزش جوانان در جلسات حضور نداشت یک نا هماهنگی وجود داشت که با حضور دکتر عباسی این تقابل بهتر شده است.

اعضای اجرایی وزارت ورزش و جوانان با اعضای کمیته ملی المپیک قرار است برای ارتقای سطح ورزش کشور با هم همکاری کنند.
وی در مورد تعلیق برخی از فدراسیون ها گفت: تعلیق نگران کننده نیست و قابل برطرف شدن است برای حل این موضوع باید جلسات زیادی بگذاریم تا مورد بررسی قرار بدهیم.

وی درباره عدم حضور دکتر سجادی در جلسه گفت: در اولین جلسه حضور داشتند اما در دومین جلسه به خاطر مشغله کاری نتوانستند حضور داشته باشند اما تلفنی با وی در تماس بودیم.

قدمي بیان کرد: انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک در زمان مقرر قرار است آخر آبان ماه برگزار شود و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی در خصوص بحث تعلیق فدراسیون کشتی گفت: در باره ان موضوع اطلاعات کافی نداریم و زمان می خواهیم تا طی جلساتی همه جوانب را مورد بررسی قرار دهیم.



*خسروی وفا: با دعای خیر شما جلسه ختم به خیر شد

عضو کمیته اجرایی کمیته المپیک در خصوص جلسه امروز گفت: جلسه بسیار جدی است برای رفع مشکلات ورزشی کشورمان تمام تلاشمان را می کنیم.

خسروی وفا در ادامه بیان کرد: من نمی توانم در مورد محتوای جلسه صحبت کنم چراکه قدمی به عنوان سخنگوی جلسه انتخاب شده اما جلسه خوبی بود ما معاونان ورزش و جوانان تفاهم برقرار کردیم.

وی ادامه بیان کرد: اگر جلسه جدی نبود برگزار نمی شد ما پیگیر مسائل مطرح شده در جلسه هستیم.

خسروي وفا بیان داشت: در مورد عدم حضور سجادی پاسخگو نیستم اما با دعای خیر شما این جلسه ختم به خیر تمام شد./مح
برچسب ها: المپیک ، علی آبادی ، سجادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار