مشهد/ از هفته چهارم لیگ دسته دو بسکتبال کشور؛

طرح مسکن ثامن مشهد میزبان خود را شکست داد

مربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد گفت: در تمام دقایق بازی مقابل تیم ذوب آهن غرب اسدآباد، تیم برتر میدان بودیم.

مجید محمدیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با اعلام این مطلب گفت: باوجود دوری مسافت تا استان همدان و خستگی راه، بازیکنان نسبت به بازی های قبل، تمرکز بیشتری داشتند.

وی افزود: در این دیدار از ابتدای کوارتر اول بازیکنان با شوت های کم اشتباه نبض بازی را در اختیار گرفتند تا این روند تا پایان کوارتر چهارم ادامه یافت و بازی با نتیجه 81 بر 59 با 22 گل اختلاف به سود تیم ما به پایان رسید.

مربی تیم طرح مسکن ثامن مشهد ادامه داد: در این دیدار مجید رضایی بازیکن شاخص تیم را در اختیار نداشتیم اما جعفر فلاح، امیر صالحی، صادق جانداری، مهدی افخمی و علی جلالیان هر یک در پست خودشان بهترین عملکرد را نشان دادند.

محمدیان تیم حریف را تیم جوان و پرکاری توصیف کرد و گفت: بازیکنان این تیم از ابتدای بازی خیلی پر تلاش ظاهر شدند اما به خاطر باخت های پی در پی خود در طول فصل از روحیه خوبی برخوردار نبودند.

وی درباره حریف بعدی تیمش عنوان کرد: از هفته پنجم این رقابت ها درتاریخ 12 آبان ماه از ساعت 15 در خانه بسکتبال مشهد میزبان تیم با انگیزه متحد قزوین خواهیم بود.

لازم به ذکر است تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد در پایان هفته چهارم لیگ دسته دو بسکتبال کشور با 6 امتیاز بعد از کیان تهران با هشت امتیاز و بهشت هیلکان گرگان با 6 امتیاز و یک بازی کمتر، در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه A این رقابت ها قرار دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.