نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال 90:

رشد 38 درصدی تعداد کارتهای هدیه صادره بانک صادرات ایران

بانک صادرات ايران تا پايان شهريور ماه سال­جاري بيش از 4 ميليون و 680 هزار فقره کارت هديه صادر و در اختيار متقاضيان قرارداده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترويج فرهنگ بهره‌مندي از پرداخت الکترونيکي و کاهش در هزينه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد تا پايان شهريور ماه سال­جاري 4 ميليون و 680 هزار کارت هديه صادر و به مشتريان و متقاضيان ارايه نموده است. اين تعداد کارت صادره نشان دهنده رشد 38 درصدي اين بانک در زمينه صدور اين گونه کارت‌ها نسبت به ماه مشابه درسال قبل مي‌باشد.

کارت‌هاي هديه بانک صادرات ايران در کليه شعب و به مناسبت‌هاي مختلف (نظير ازدواج، تولد واعياد مذهبي، ملي و…) و مبالغ متفاوت براساس نياز و درخواست هموطنان صادر مي‌شوند. گفتني است از مجموع کارت‌هاي صادره تعداد يک ميليون و 270 هزار کارت هديه درتهران و 3 ميليون و 410 هزار کارت هديه را در استانها صادر و به متقاضيان تحويل داده است.

شايان ذکراست بانک صادرات ايران با دراختيار داشتن بيش از 384 هزار دستگاه پايانه فروش در اقصي نقاط کشور، 3 هزار و 796 دستگاه خودپرداز، افتتاح بيش از 47 ميليون حساب Online سپهري و صدور بيش از 29 ميليون و 500 هزارکارت الکترونيکي نقش برجسته‌اي در تحقق اهداف و چشم اندازهاي بانکداري الکترونيکي درکشور دارد./س
برچسب ها: کارت ، هدیه ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار