ايزدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تلاش برای بقای رژیم‌صهیونیستی حوادث انتخابات آمریکا را رقم می‌زند

يك كارشناس سياست خارجي گفت: قطعا در روزهای آينده شاهد تقابل نامزدهاي جمهوري‌خواه و دموكرات در آمریکا خواهيم بود اما آنچه كه در انتخابات اين کشور تعيين كننده است، تلاش برای بقای رژيم جعلی‌صهيونيستي در منطقه خواهد بود.

فواد ايزدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، در مورد روابط پشت پرده و تنگاتنگ نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا و لابي‌هاي صهيونيستي در اين كشور گفت:‌ با توجه به اينكه چند روزي به انتخابات رياست جمهوري آمريكا مانده، به نظر مي‌آيد هر دو حزب دموكرات و جمهوري‌خواه رقابت تنگاتنگ را آغاز کرده و هر يك تلاش مي‌كنند با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي توجه جامعه آمريكا را به نامزدهاي خودشان جلب كنند.

وي در ادامه افزود: لابي صهيونيستي درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای دست یابی به منافع خود نقش بسيار مهمي ايفا کرده و وجود چند هزار رسانه ديداري، شنيداري و  مكتوب در دست لابي صهيونيستي در آمریکا، گواهي بر اين امر است.

ايزدي تصريح كرد: دو حزب جمهوري‌خواه و دموکرات بدون اينکه  توجه خاصي به آينده و خواسته‌هاي مردم داشته باشند بيشتر به دنبال جلب رضايت رژيم غاصب صهيونيستي هستند و  اين مسائل در مواضع  آنها به خوبي مشهود است.

اين كارشناس سياست خارجي در پایان خاطر نشان کرد:‌ قطعا در روزهای آينده شاهد تقابل شديدتر نامزدهاي جمهوري‌خواه و دموكرات در آمریکا خواهيم بود اما آنچه كه در انتخابات اين کشور تعيين كننده است، تلاش برای بقای رژيم جعلی صهيونيستي در منطقه خواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار