خون آشام های ریزنقش + عکس

موجودات بسیار زیادی در دنیا هستند که از خون موجودات تغذیه می کنند. در این میان حشرات سهم بسیار زیادی در خوردن خون ها دارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ در مورد خون آشام ها داستان های بسیار زیادی وجود دارد ولی این موجودات تنها به داستان ها خلاصه نمی شوند چرا که در دنیای واقعی نیز می توانید نمونه هایی از آن ها را پیدا کنید:

حشره رخت خواب



حشره که می گوییم ابتدا به یاد پشه و یا مگس می افتیم اما حشره رخت خواب با باقی این حشرات متفاوت است. این حشره بدون بال است و می تواند به راحتی در درزهای تشک شما پنهان شود و سپس به راحتی از خون شما تغذیه می کند. بهترین راه برای از بین بردن این حشره شست وشوی مداوم رخت خواب ها است.

ماهی جواهری



ماهی جواهری یکی از موجوداتی است که از ابتدای حیات دنیا وجود داشته است. این  ماهی کوچک که شکل بسیار عجیبی دارد به بدن میزبان خود می چسبد و خون او را می مکد. این ماهی می تواند باعث کشته شدن حیوانات ریز نقش نیز بشود که خون زیادی در بدنشان ندارند.

ماهی کاندیرو



"کاندیرو" یکی از خطرناکترین ماهی های دنیا است که وارد بدن میزبان خود می شود و خون او را از داخل می مکد. این ماهی کوچک به اندازه ای در بدن ایجاد درد می کند که می تواند باعث مرگ افراد نیز بشود. البته این ماهی کوچک تنها در بخش خاصی از رودخانه آمازون زندگی می کند.

پروانه خون آشام

بسیاری از گونه های پروانه تنها از نکتار گل ها تغذیه می کنند و شاید حتی غذایی هم نخورند چرا که عمر زیادی ندارند. در این میان گونه ای از پروانه ها هستند که از خون موجودت زنده استفاده می کنند.



این پروانه ها در حالی که اندازه زیاد کوچکی ندارند ولی روی بدن میزبان می نشینند و دلی از عزا در می آورند. البته تنها گونه نر این موجودات از خون تغذیه می کنند.

مگس

یکی از موجوداتی که حتما همه ما با آن روبرو شده ایم مگس است. این حشره که گونه های بسیار زیادی دارد در اکثر مواقع احساس می شود بی خطر است اگر حامل بیماری باشد می تواند یکی از موجودات کشنده باشد.



این حشره با استفاده از نیش بسیار تیزش خون را از بدن انسان ها و دیگر موجودات زنده می مکد. در بسیاری از تحقیقات انجام شده مشخص شده است که خون خوارترین موجود دنیا همین مگس به همراه پشه است البته این دو در میان بزرگترین قاتلان دنیا نیز قرار دارند.
برچسب ها: خون آشام ، حشره ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار