تسلط کامل ارتش سوريه بر عاطفيه و مقر تروريست ها

روستاي عاطفيه که افراد مسلح براي تردد بين آن و منطقه القصير در استان حمص هم مرز با لبنان تونلهاي زيادي حفر کرده بودند به کنترل کامل ارتش سوريه درآمده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛ اين شبکه در گزارشي با اشاره به ويراني هاي ناشي از اقدامات گروههاي مسلح و درگيري شديد ارتش سوريه با افراد مسلح در روستاي عاطفيه از توابع شهرستان القصير واقع در استان حمص گفت: روستاي عاطفيه يکي از مهمترين گذرگاههاي راهبردي گروههاي مسلح بود که آنها را به شهر القصير مي رساند.

آنها از اينجا عبور مي کردند و در اينجا مستقر بودند. انبارهاي تسليحات آنان نيز در  اين روستا قرار داشت.آنها اين روستا را نابود کرده اند اما اکنون اين روستا به طور کامل در اختيار ارتش سوريه است.

افراد مسلح براي انتقال سلاح و تجهيزات و افراد از شهر القصير تا منطقه عاطفيه از تونلهايي استفاده مي کردند که احداث کرده‌اند.

افراد مسلح از اين تونلها براي تردد بين منطقه نزاريه و امانيه و جوسيه استفاده مي کردند. گشت و گذار مرزي يک موضوع را ثابت کرد که ارتش سوريه کنترل خود را به جاده بين المللي تا عاطفيه و زرّاعه گسترش داده است و منطقه جوسيه تقريبا تحت کنترل کامل ارتش سوريه در آمده است تنها برخي هسته‌هاي تروريستي مانده اند که ارتش تلاش مي کند آنها را نيز  نابود کند .

برچسب ها: سوریه ، عاطفیه ، تروریست ، مقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار