اصفهان/

تعطیلی دائم5 شنبه ها هزینه های کشور را بالا می برد

به دلیل حجم بالای خدمات نیرو های شهرداری در شهر ،کارمندان این بخش از تعطیلات 5 شنبه ها مستثنی هستند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با اشاره به تعطیلی روزهای پنجشنبه اظهار داشت:این تصمیم را مدیریت بحران استانداری اتخاذ نمود وبه مدت 5 ماه ادامه خواهد داشت.

عباس حاج رسولی ها با بیان مشکلات تعطیلی پنجشنبه ها تصریح کرد :به دنبال تعطیلی 5 شنبه ها ارتباط سازمان میراث فرهنگی با دنیا قطع می شود واین مسئله ساختار ویژه خود را می طلبد و این تصمیم در حال حاضر تنها به دلیل کاهش آلودگی هوا اتخاذ شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان فعالیت نیرو های شهرداری را به صورت شبانه روزی عنوان کرد وگفت:به دلیل زیاد بودن وظایف شهرداری ،. تعطیلی دائم 5 شنبه ها هزینه های کشور را بالا می بردو از اینرو نیروهای شهرداری

از این تعطیلی مستثنی هستند.

وی افزود:از مباحث بسیار مهم در سال حمایت از کار وسرمایه ایرانی ،فعال نمودن صنعت توریسم است که ظرفیت بالای بالقوه ای دارد وامید است این ظرفیت بالفعل شودکه شهرداری در این راستا از دستگاه های موثر است و با کمک و هم فکری سازمان میراث فرهنگی قادر به ارائه خدماتی موثر خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان وجود 6 هکتار بافت تاریخی و دیگر موقعیت ها ی شهر اصفهان اظهار داشت:بهر برداری کامل از میدان امام علی(ع) نیز موجب افزایش ظرفیت گردشگری شهر می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، شورای ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.