پست الکترونیکی چاپار یک ساله شد

پست الکترونیک چاپار که یک سال از تاسیس آن می گذرد حدود 300 هزار کاربر داخلی عضو آن شده اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات  باشگاه خبرنگاران: دکتر حمید شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی در  نشست خبری که امروز به مناسبت یک ساله شدن پست الکترونیک چاپار برگزار شده بود بیان داشت: طی 7ماهی که از ارائه خدمات پست الکترونیک چاپار می گذرد، استقبال گسترده ای در داخل و خارج کشور از آن شده است به طوری که حدود 300 هزار کاربر داخلی در چاپار ثبت نام کرده اند.

وی افزود: در ابتدای راه اندازی سرویس چاپار روزانه 20 تا 50 کاربرد به این مجموعه اضافه می شدند اما طی 2 ماه گذشته روزانه حدود 1200 کاربر به مجموعه کاربران چاپار اضافه شده است.

شهریاری با اشاره به این که محصول جدیدی از سوی چاپار آماده سازی شده که یک محصول سازمانی است اذعان داشت: سازمان ها و موسسات تجاری مختلف برای تعریف پست الکترونیکی داخل سازمانی می توانند از این بسته نرم افزاری با پسوند سازمان خود استفاده کنند که در حال حاضر این سرویس  برای سازمان های قوه قضاییه درحال آماده سازی است.

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی با تاکید بر این که قابلیت های این محصول در مقایسه با مشابهات خارجی خود کاملاً رقابت پذیر است گفت: این بسته نرم افزاری  خدماتی بیشتر از پست الکترونیک سازمانی ارائه و از قیمت 50 درصدی کمتر برخوردار است./ع2
برچسب ها: پست ، الکترونیک ، چاپار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار