جانشین فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

انهدام دو باند زورگیری و جعل اسکناس

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز از انهدام دو باند سارقان زورگیر مسلح و جعل اسکناس خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  سرهنگ صالحی صبح امروز طی یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری اعضای باند جعل اسکناس گفت:‌ در پی دریافت گزارشات مردمی و انجام اقدامات پلیسی ماموران مبارزه به جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز در جریان فعالیت اعضای یک باند جعل اسکناس به سرکردگی فردی به نام ایرج قرار گرفتند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند این فرد در شهرهای غربی کشور اقدام به تولید و چاپ و جعل اسکناس در ارقام بالا کرده و سپس آنها را در شهرهای کرج و تهران توزیع می کند.
پس از 500 ساعت کار اطلاعاتی ماموران در جریان حمل یک محموله چک جعلی به کرج و تهران از سوی ایرج و دو همدستش قرار گرفته و در نهایت این متهمان را دراقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
در بازرسی از خودرو دستگیر شدگان 78 میلیون تومان تراول چک جعلی 50 هزار تومانی به همراه پنج قطعه کارت شناسایی جعلی، گواهینامه،‌ یک دستگاه فلزیاب و تشخیص اسکناس جعلی کشف و ضبط شد.
این مقام مسئول انتظامی با اعلام خبر دیگری در خصوص دستگیری دو سارق زورگیر تصریح کرد:‌ با اعلام شکایت های مشابه در خصوص فعالیت های دو سارق زورگیر مسلح که اقدام به سرقت طلاجات از زنان می کردند موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت آگاهی استان البرز قرار گرفت.
در تحقیقات از مالباختگان و تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با یک دستگاه موتورسیکلت و خارج از شهر کرج با تهدید سلاح گرم اقدام به زورگیری از زنان مسن و غالبا سرقت گردنبند آنها می کنند.
با چهره نگاری از متهمان و تعقیب و مراقبت سرانجام متهمان که 22 و 23 ساله بودند شناسایی و دستگیر و چند قبضه سلاح سرد و گرم از آنها کشف شد.
این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت:‌ افراد دستگیر شده دارای 11 فقره سابقه سرقت هستند. /ل
برچسب ها: انهدام ، زورگیری ، جعل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار