هاني زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدافعان دروغین حقوق بشر، بزرگترین تروریست‌های جهان هستند

يک کارشناس سياست خارجي گفت: آمریکا و غرب که خود را بزرگترین مدافعان حقوق بشر می‌دانند، تروریست‌های اصلی در جهان به شمار می‌روند.

حسن هاني زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سياست هاي دوگانه آمریکا، غرب و رژيم غاصب صهيونيستي، گفت:  تصميم گيري‌هاي دوگانه آمریکا و غرب نسبت به برنامه‌های مختلف مجامع بین المللی عینا همان تعريف خاص تروريست در ادبيات سياسي آمريکا بوده و این مدافعان دروغین حقوق بشر خود بزرگترین تروریست‌های جهان هستند.

وي تصريح کرد: اگر گروهی تروريستی هم سو با منافع غرب و آمريکا عمل کند، تروريست نام نمي‌گيرد اما انسان های آزادی خواه که آرمان هایشان در تضاد با منافع آمریکا و غرب بوده، از سوی آنها تروریست خوانده می‌شوند.

هاني زاده با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آتی در آمریکا، ادامه داد: لابي صهيونيستي در آستانه انتخابات رياست جمهوري آمريکا، سعی دارد تا با باج گيري از دو حزب جمهوري خواه و دموکرات آنها را تحت فشار قرار داده تا بتواند موقعیت خود را در جریانات سیاسی آمریکا تثبیت کند.

وي با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی سعی دارد حزب الله لبنان را گروهی تروریستی معرفی کند، افزود: لابي صهيونيسم تمام تلاش خود را به کار گرفت تا آمريکا گروهک تروريستي منافقين را از ليست سازمان‌هاي تروريستي خارج و اکنون نيز سعي دارد حزب الله لبنان را به عنوان گروهی تروريستی معرفي کند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان یادآور شد: بدون شک هرگونه اقدام آمريکا عليه حزب الله لبنان در راستاي جلب رضايت لابي صهیونیستی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: آمریکا ، تروریست ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار