اردبیل /

تحریم ها علیه ایران نشانه درماندگی دشمنان و عظمت انقلاب اسلامی است

امام جمعه اردبیل گفت: تحریم ها علیه ایران نشانه درماندگی دشمنان و عظمت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی در مراسم گرامیداشت دهمین سال تاسیس شوراهای حل اختلاف افزود: ترس و هراس دشمنان از گسترش اسلام اصیل عامل اصلی هجمه ها علیه كشور ما می باشد.

وی گفت: خانواده ها در دفاع از اصول و آرمان های انقلاب و حریم مقدس دین نقش بسزایی دارند و مهم ترین عامل پیروزی در جنگ نرم كنونی توجه خانواده ها به مسایل تربیتی و آموزشی فرزندان بر پایه تعالیم آسمانی و الگوهای دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به تعالیم حیات بخش اسلام و تاثیراحكام الهی در سعادت دنیوی و اخروی انسان ها افزود: آسیب های اجتماعی ، جرایم و اختلافات ریشه در دور بودن از معنویات دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی گفت: اسلام دین مودت ، دوستی ، برادری ، برابری ، آسایش و امنیت است و هر اندازه ابعاد دین اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی به درستی و صحیح تبیین و ارایه شود به همان میزان از دغدغه ها و مشكلات جامعه و مردم كاسته خواهد شد.

وی در زمینه جایگاه ارزشمند نهاد مردمی شوراهای حل اختلاف در صیانت از كانون خانواده ها و ارتقای سلامت اجتماعی افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی زاییده پدیده طلاق می باشند و آمار طلاق موجود در كشور كه ریشه در دوری از ارزش های اسلام ناب محمدی دارد در شان جامعه اسلامی ما نیست.

امام جمعه اردبیل از متولیان فرهنگی خواست در تبیین قبح و نمایش چهره تیره ناهنجاری های اجتماعی بیش از پیش همت كرده و از این طریق و با ایجاد خودكنترلی در افراد در معرض خطر و ناهنجاری ها ، زمینه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی را فراهم كنند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.