جهانگير الماسي در پي تداوم اهانت‌ها به مقدسات ديني با اكران فيلم "عبده موته" در مصر:

اهل تسنن با اعتراض شان از ارزش هاي ماندگار اسلام مراقبت كردند/ اهالي فرهنگ و سينما محافظه كاري را كنار بگذارند

اهل تسنن با اعتراض خود نسبت به اكران فيلم "عبده موته" در محله در روز عيد قربان از ارزش هاي ماندگار تاريخ اسلام به عنوان يك مسلمان حقيقي مراقبت كردند.

جهانگير الماسي، بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: من به خاطر اهانت به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) در فيلم موهن به نمايش در آمده در مصر از عمق وجود احساس تاسف و ناراحتي مي كنم واز اهل تسنن به عنوان خواهران و برادران ديني مان به دليل اعتراض به نمايش اين فيلم در جهت مراقبت از ارزش هاي ماندگار تاريخ اسلام سپاسگذار هستم.
وي ادامه داد: حوزه هاي فرهنگ يعني سينما و رسانه هاي مختلف اكنون به جاي تقابل با تهاجمات سينماي غرب، محافظه كاري پيشه ساخته اند در صورتي كه بايد در اين برهه ي زماني به بازتاب و بازسازي عملكرد مردم خود و انديشه ي جهان اسلام بپردازيم.
اين بازيگر عنوان كرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و هم چنين نمايندگي‌هاي ما در كشورهاي خارجي در زمينه‌ي تبليغ راسخ اسلام به غير از برگزاري مراسم عزاداري در ماه محرم ان هم در خود سفارتخانه ها چه كار ديگري را انجام مي دهند، ما در قبال حركت ها و عملكردهاي چرك و ناجوانمردانه ي آنان تاكنون اقدام درست و صحيحي را صورت نداده ايم.
الماسي اظهار داشت: تا زمكاني كه آدم هاي واقعي بر سر مسند سينما قرار نگيرند سينماي ايران و رسانه هاي ديگر نيز همانند سينما مديريت پذير نخواهند شد و همين امر براي ما خبر ابراز تاسف و نفرين چيزي باقي نمي گذارد.
وي افزود: پرچم اصلي شيعه و جهان شيعي اكنون به دست جوان هاي توانمند ايران است و با همين باورها نيز با دست هاي خالي در دوران دفاع مقدس به پيروزي رسيديم اما اين باورها و حرف ها به درستي تصوير كشيده نمي شود.
الماسي بيان داشت: غرب خواهان از بين بردن اعتقاد و باورهاي ما براي تخريب كشور ما است اما در قبال به جاي پاي بندي بر فرمايش مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان بر وحدت و يكپارچگي هر روز بر سر بالا رفتن و پايين آمدن قيمت ارز از يكديگر فاصله مي گيريم و همچنين در خصوص ساخت ماهواره اي براي نمايش آثار خود در جهان اقدام نمي كنيم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار