رایانه خود را به اشتراک بگذارید؛

استفاده همزمان چندکاربر از یک کامپیوتر با نصب نرم افزار + دانلود

نرم‌افزار قدرتمند و منحصر‌به‌فرد ASTER، برنامه‌اي بي‌نظير است که شما را قادر مي‌سازد تا يک رايانه را براي استفاده همزمان چند کاربر آماده کنيد.

نرم‌افزار قدرتمند و منحصر‌به‌فرد ASTER، برنامه‌اي بي‌نظير است که شما را قادر مي‌سازد تا به‌کمک يک نرم‌افزار و عدم نياز به هيچ نوع سخت‌افزار ديگر همچون تين‌کلاينت‌ها يا ترمينال‌هاي ارتباطي، يک رايانه را براي استفاده همزمان چند کاربر آماده کنيد! به‌کمک اين برنامه دو کاربر مي‌توانند با در اختيار داشتن دو نمايشگر، دو ماوس و دو صفحه‌کليد از يک رايانه همچون دو رايانه مجزا استفاده کنند.

روش استفاده:
روش استفاده از اين نرم‌افزار بسيار ساده است: ابتدا يک نمايشگر مجزا به رايانه وصل مي‌کنيد (براي اين کار بايد دو کارت گرافيک به رايانه شما متصل باشد يا کارت گرافيک شما از اتصال همزمان دو نمايشگر پشتيباني کند).

سپس يک صفحه‌کليد و ماوس ديگر را نيز به درگاه‌هاي ارتباطي رايانه وصل ‌کنيد (در اکثر رايانه‌هاي امروزي چندين درگاه يو‌اس‌بي وجود دارد که مي‌توان به هريک از آنها يک ماوس و صفحه‌کليد متصل کرد).

در نهايت نرم‌افزار ASTER را اجرا کرده و مشاهده مي‌کنيد که به کمک اين برنامه دو دسکتاپ مجزا روي هر يک از نمايشگرها به نمايش درمي‌آيد و هر نمايشگر نيز با ماوس و صفحه‌کليد مخصوص به خود قادر است همچون يک رايانه مجزا به اجراي نرم‌افزارهاي مورد نظر شما بپردازد.



مزيت‌ها

برخي از مزيت‌هاي استفاده از اين برنامه به‌جاي استفاده از دو يا چند رايانه مجزا عبارتست از:

1- صداي کمتر

2- کاهش فضاي موردنياز

3- کاهش هزينه‌ها

4- صرفه‌جويي در برق مصرفي

5- عدم نياز به شبکه کردن رايانه‌ها

6- حفاظت از محيط زيست با کاهش امواج راديويي.

اين نرم‌افزار در نسخه‌هاي مختلفي ارائه مي‌شود که با توجه به نسخه مورد استفاده، مي‌توانيد يک رايانه را به 2 تا 10 رايانه مجزا تبديل کنيد. چنانچه قصد داريد همين حالا رايانه موجود در منزلتان را به دو رايانه تبديل کنيد، مي‌توانيد نسخه 10روزه از اين نرم‌افزار را به‌طور رايگان از لینک های زير دريافت کنيد:

Download ASTER V7 32bit 2 users (Windows 7, 10 days free trial

Download ASTER V7 64bit 2 users (Windows 7, 10 days free trial

Download ASTER V7 32bit 6 users (Windows 7, 10 days free trial

Download ASTER V7 64bit 6 users (Windows 7, 10 days free trial

User Guide and Requirements (will open in new window




اگر می خواهید اخبار دریچه را روزانه در ایمیل خود داشته باشید؛ اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار