اصفهان/ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران؛

تأثیر نوسانات بازار ارز بر فعالان اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران گفت: با توجه به لطمه ای که در اثر جریانات اخیر بازار ارز به فعالان اقتصادی وارد شده است باید تولید ملی حمایت شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد نهاوندیان  در نشست مشترک نمایندگان کمسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی با هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و هیئت نمایندگان اتاق اصفهان در سخنانی جریانات اخیر بازار ارز را مورد بحث قرار داد و اظهار داشت: در جریان‌های اخیری که در بازار ارز بر فعالان اقتصادی وارد شد، یک بی اعتمادی را حاکم کرد که باید برای پایان دادن به این جریان از تولید ملی حمایت کرد.

وی ادامه داد: تلاطم بازار ارز یک قانون گریزی است و باید برای سامان دادن به این مشکل قانون مداری را حاکم کرد. ابلاغ قانون با بی توجهی روبرو است .

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان با اذعان بر اینکه باید قانون ها مورد نظارت قرار گیرد، گفت: متاسفانه در دوره ای که لایحه برای تصویب شدن می گذرد، شاید سالها طی شود، ولی بعد از تصویب و ابلاغ آن بدون در نظر گرفتن آن طبق گذشته کارها انجام می شود و به نوعی مورد بی توجهی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: نباید فعال اقتصادی که شاید میلیاردها سرمایه گذاری در کار خود می کند، با تلاطم های ایجاد شده آبروی خود را در خطر ببیند و باید برای سامان دادن به این بی نظمی مرجعی برای رسیدگی به جریانات بازار و اجرای قانون های مورد تصویب قرار گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.