تصاویر شخصیتهای فیلم " بینوایان" رونمایی شد

تصاور جدید شخصیتهای شخصیتهای فیلم " بینوایان" رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز؛ فیلم‌نامه "بینوایان" اقتباس شده از رمان معروفِ نویسنده‌ی فرانسوی "ویكتور هوگو" میباشد، كه در این اثر به بی‌ عدالتی‌های اجتماعی و فقر مردم فرانسه می‌پردازد. "آلان بوبیل" و "ویلیام نیكلسون" نویسنده‌ی فیلمنامه‌‌ "گلادیاتور" به همراه شش نویسنده‌ی دیگر این فیلمنامه را به رشته ی تحریر در آورده اند.



بنابراين گزارش؛ "تام هوپر" كه سال گذشته برای فیلم "سخنرانی پادشاه" برنده‌ جایزه‌ی جشنواره اسكار شد، این فیلم را نیز كارگردانی میكند.



همچنين؛ "راسل كرو" ، "هیوجكمن"، "انا هاتاوی"، "هلنا بونهام كارتر" و "ساشا بارن كوهن" ستاره‌های حاضر در این فیلم هستند.



لازم به ذكر است؛ داستان فیلم، زندگی "ژان وال ژان" را نشان میدهد كه درمقابل یك خطای كوچك پس از گذراندن مدت زیادی به قید ضمانت از زندان آزاد مشود و به دنبال زندگی جدیدی میگردد، در عین حال "بازرس ژاور" او را مدام تحت نظر دارد، تا در صورت كوچكترین خطایی او را به زندان بازگرداند.



شايان ذكر است؛ تاكنون چندین اقتباس از این رمان مشهور انجام گرفته است، كه از جمله مهمترین‌های آن میتوان به "بینوایان" ساخته‌ی "بیل اگوست" كه در سال 1998 و با حضور "لیام نیسون"، "جفری راش" و "اوما تورمن" اكران شد و یا نسخه‌ی قدیمی‌تر آن كه در سال 1935 و به كارگردانی"ریچارد بولیسلاوسكی" و با حضور "فردریك مارچ" ساخته شد، اشاره كرد.
گفتني است؛ قرار است این فیلم 11 ژانویه روی پرده برود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.