برند گردشگري از راهبرد تا خلاقيت

سومين سمينار و جشنواره گردشگري به حمايت سازمان ميراث و صنايع دستي و گردشگري با محوريت خلاقيت و مهندسي برند در مرکز همايش هاي وزارت کشور برگزار شد

پس از طي اولين دوره سمينار تخصصي راهبردي ساخت برند در گردشگري در خرداد 89 و دومين دوره از اين سمينار با محوريت ساخت و مديريت برند در آذر 90 امروز شاهد برگزاري سومين سمينار و جشنواره گردشگري به حمايت سازمان ميراث و صنايع دستي و گردشگري با محوريت خلاقيت و مهندسي برند در مرکز همايش هاي وزارت کشور مي باشيم.

محمدحسين ايماني خوشخو رئيس کميته علمي سمينار برند در گردشگري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران  با بيان اينکه با تجربه دو سال گذشته سمينار رويکرد علمي جشنواره مورد توجه قرار گرفت گفت: کميته علمي با حضور اساتيد اين رشته تشکيل شده و در اين دوره  ارتباط خوبي با دانشگاه ها و موسسات تحقيقاتي و پژوهشي برقرار شده است.

وي افزود: با حضور اساتيد 400 چکيده مقاله براي حضور در سمينار به دبيرخانه واصل شده که در مرحله اول ارزش يابي  60 مقاله پذيرفته شده است که از اين تعداد در مرحله نهايي 15 مقاله برگزيده شده است .

وي ادامه دادد :‌ 11 مقاله منتخب در قالب کتاب منتشر خواهد شد و مابقي در سمينار ارايه مي شود.

صاحب نظران و علاقه مندان از کشورهاي آلمان،‌ اتريش و ژاپن و همچنين مديران هتل هاي ايراني و آژانس هاي مسافرتي و ايرلاين ها و فعالان حوزه گردشگري در اين دو روز آخرين دستاوردهاي خلاقيت و مديريت برند در گردشگري را مورد بررسي قرار مي دهند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار